18. Forgató könyv

28 5 2
                                    

Ezek után az összes lánynak kiosztottam a forgató könyvet és elmentünk a fiúkhoz. Kopogtam és Jin nyitott ajtót.
-Hello. Na szóval itt van a forgató könyved, és a csaj akivel szerepelsz.-löktem oda a csapattársam.-És hol vannak a többiek?-kérdeztem.
-Neked is Szia. Öhhm kössz. Amúgy Jhope nem rég ért haza, Jimin és Jungkook edzőterembe, RM épp a dolgozójába, Suga és V is itthon van.-sorolta.
-Tiszta anyuka.-kuncogtam és V-hez mentem kövinek.

-V! Tanítsd be nekik a színészkedést és itt van a csajok forgató könyve, menjetek valahova gyakorolni!
-Öhhm ok. Akkor induljunk.-vezette el őket.
Még beszóltam Sugához és mondtam hogy vagy megy nézni a próbájukat, vagy próbálja a sajátját itthon. Ment ő is velük, mert hogy eggyütt jobb gyakorolni. Utána Jhope jött.

-Szia! Meg jött a forgató könyv! Nézzük át eggyütt.-mondtam.
Ő épp telózott a szobájába.
-Öhhm rendben. Akkor...
-Várj! Még leugrok Jimin és Jungkookhoz. Addig nézegesd a sajátod.-dobtam neki oda az övét.
Ezek után leugrottam a két srácért, nekik mondtam hogy menjenek oda ahova a többiek mentek gyakorolni, a kezükbe nyomtam a forgató könyvet és mentem fel.

-Itt vagyok.-ültem le Jhope mellé.
-Okééé! Akkor nézzük át!-kezdte el olvasni.
Olvasás közbe hümmögött meg ilyenek. Én izgatottan olvastam végig a nem hosszú forgató könyvet.
-Szerintem tök jó!-mondtam.
-Ja! Mondjuk vannak részek amiket nem tudom hogy kéne megcsinálni.-mondta.
-Mi?-néztem meg a forgató könyvét. Rámutatott egy olyan szövegre hogy épp az történik hogy megcsókol. Miután elolvastam én is mind kettőnk feje vörös lett.
-Öhhm szóval...-kezdte zavartan Jhope.
-Hát... Mindeggy... Mindent a videóklippért!-mondtam.-Na! Először is...-kezdtem mondani mi legyen.
~~~
[Ir.meg.:Na szóval elveszett a folytatás ami miatt ki vagyok, de megcsinálom idő ugrásnak.]

*Gyakorlás után*

Elmentünk megnézni hogy a többiek hogy haladnak.

RM és Sashi vörös fejjel ültek egymás mellet. Gondolom valami romcsi dologról maradtam le. Legjobban amúgy szerintem ők állnak. Ezek után leültem egy székre és instáztam. Szerencsémre hangosan olvastam fel ezt:
-Megcsókolod Jimint, vagy randizol Jhope-al.-olvastam.-Hát persze hogy randizok Jhope-al.-mondtam.
Hirtelen mindenki csöndbe lett. Felnéztem hogy mi van és mindenki engem nézett.
-Kajak?-nézett elpirulva Jhope.
Ekkor esett le mi van.
-Öhhm... Nem! Ez csak izzé... csak egy instás cucc.Mindeggy.-jöttem zavarba.
-Senki nem csókolna meg!-kezdte a mű hisztit Jimin.
Én ekkor már röhögtem. Jungkook Jimint szugerálta.
-Eskü szugerálónak foglak hívni.-nevettem azon is.
Ő csak nem értette miért.
Még próbáltak kicsit.
Én mentem volna, de Jhope mondta hogy várjuk meg őket, ezért még dumáltam várakozás közbe vele meg V-vel.

Ezek után végre végeztek, és mehettünk. Mindenki páros sorba ment. Melletem Hopei ment. Sashi és RM angolul dumáltak poénból, V csak gyerek szemekkel nézte őket és megpróbálta érteni, a többiek dumáltak, csak én és Jhope mentünk csöndbe.

-Mé' vagy ennyire csönbe?-kérdeztem.
-Semmi, semmi...-mondta és tovább gondolkodott.
-Én értem hogy én csönbe vagyok, de t-folytattam volna, de átkarol.
Tiszta vörös lett a fejem. Utána hozzá bújtam. Én se hittem volna hogy ezt teszem, de jó illata volt. Olyan biztonságba éreztem magam. Oda érve elváltunk és mindenki ment haza.

Még elmentem chipsért, a konyhába mielőtt éjfélig animét néznék.
-Mondtam hogy ne egyél annyi nasit.-mondta az asztalnál ülő és forgató könyvet olvasó Sashi.
-Jó van. Csak anime nézésre kell.-mondtam.
-De van a szekrénybe keksz.
-Nem kívánooom!-vágtam be a hisztit.
-Oké, oké feladom. Amúgy ti Jhope-al jártok?-kérdezte hirtelen.
Ez a kérdés olyan hirtelen volt hogy elpirultam, és kiesett a kezemből a chips.
-Mi...mi ez a kérdés hirtelen!?
-Csak mert úgy ölelkezve jöttetek.-mondta a fa pofájával.
-A...attól még nem járunk!!-vettem fel a chipset és mentem be a szobámba.
Ezt meg honnan szedte!? Mindeggy is. Elfogadom elég romantikus volt.

Itt van a folytatás! Bocsi tényleg hogy elveszett a rész fele. Én is kivagyok miatta akadva. Bocsi a helyesírási hibákért. Lessz folyti.

Végre idolként az élet!Where stories live. Discover now