A többiek is kijöttek végre. Beültünk a kocsiba és gondolkodtunk hova is kell mennünk most.
-Most pihenhetünk. A zenefelvevéssel végeztünk, szóval holnap szervezzük a videóklipp forgatást, az 3 napos, utána showk lesznek és az utazás.-mondta Suga.
-Úúúú ma is csinálnék olyat mint tegnap.-mosolyogtam Jhope-ra.
-Hát bocsesz srácok de megyek vacsizni a családommal.-mondta Jungkook.
-Szint úgy!-tette fel a kezét Jin.
-Még ki?-kérdezte Sashi.
Jimin és V is feltette a kezét.
-Elárultak minket.-lettem durcis.
-Jejj akkor a Rap-erek maradnak!-mondta Nanami Suga-t átkarolva.
-Mi meg inkább otthon maradunk.-mondták a csapattársaink.
-Akkor kajak csak rap-erek maradnak.-mondtam.
-Akkor mit csináljunk?-kérdezte Suga.
-Menjünk el a BT21-es boltba!-mondtam.
-Jujj! Azt én is megnézném!-mondta Jhope.
-Hát oké... Mi megyünk valahova máshova RM?-nézett Rap monster-re Sashi.
-Hé! Most nem menekülsz! A legjobb barátnőm velem és pár fiúval fogja tölteni a szabad napját!-ordítottam rá.
-Én is itt vagyok.-tette fel a kezét Nanami.
-JPY chan! Kuss!-nevettem.
-JPY chan?-nézett Suga.
-"Jelentéktelen porszem Yey chan".-mondta Sashi.
-Szerintem nem vagy jelentéktelen porszem.-mondta Suga.
Nanami csak örülve ölelgette.
-Amúgy rengeteg rajongótok lessz a BT21 boltba.-mondta Sashi.
-Majd egyenruhát veszünk!-mondta Jhope.
-Én azzal is feltudlak ismerni.-mondta Nanami.
-Majd addigra bezáratjuk a boltot amíg benn vagyunk.-mondta RM.
-Pfff! Nem is a te boltod.-mondta Jhope.
-De egy híresség vagyok.-mondta Suga. Nanami nyakon is vágta.-Auuu!
-Azért csak ne szájj el magadtól!-mondta Nanami.
-Na mindeggy vegyetek fel álruhát és majd meglátjuk.-mondtam.Elmentünk a házhoz, ott felvettek maszkot és sapkát. Utána elmentünk a BT21 boltba és kajak nem ismerték fel őket. Kiválasztottam egy Chimmy-s párnát, egy posztert és Mang-os bögrén és maszkon gondolkodtam.
-Melyik legyen?-néztem a két tárgyra.
-Várj van Mang-os papucs is!-szólt oda Sashi.
-Kössz ezzel könnyebb lessz.-mondtam.
-Hát rendben ak-mondta volna de közbe szóltam.
-Jó jó mutasd!-mentem oda.-Woooow!
-Te otthon nem is hordassz papucsot.-mondta Nanami.
-Kajak. Akkor ez ki van zárva.-mondtam.-várj az egy alvós szemfedő!-rohantam oda egy másikhoz.
-Najó válasszatok.-mondta RM.
-Igazad van. Még BTS cuccos boltba is kell menni.-mondtam.
-Najó megveszem neked a maszkot.-mondta Jhope.
-Én meg a bögrét névnapodra.-mondta Sashi.
-Ohh köszönöm!Szóval a végén megvedték nekem. Én pedig vettem két Mang-os dolgot, egy posztert, és egy Chimmy-s párnát.
Sashi vett két posztert vagyis majdnem hármat de RM lebeszélte, egy Koya-s pólót, egy Koya-s párnát, és egy BT21-es telefon tokot.
Nanami úgy választotta ahogy Suga-nak tetszett.
Ezután mentünk egy útszéli BTS-es boltba, de előtte fotózkodtunk egy térnél. Ahogy mentünk beindult az utcán a "BTS Born Singer" dal, és Sashi-val elkezdtük ordítani.
-"Im a Born Singer..."-ordítottuk.
RM részét ő reppelte, Jhope-os részt én, Nanami nem akarta reppelni a részeket.A BTS-es boltba én vettem egy tokot, egy posztert, képeket, egy Bangtan bomb-os olyan koncerten lengetős világító izét, egy pocketot vagy mit amivel fogod a telód, meg egy "Sorry Jhope is me"-os pólót.
Itt is van a kövi rész. Remélem tetszik. Bocsi a helyesírási hibakért. Ez egy kis vásárolgatós rész volt de remélem tetszett. Ja meg bocsi hogy ekkora kihagyásom volt csak nyaraltam. Lessz folyti!
YOU ARE READING
Végre idolként az élet!
RomanceHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...