Beültünk a Meki-be ahol csirke falatokkal tömte magát. Itt megtaláltuk egyébként Sugát és Nanami-t. Suga kérdezgetett hogy mitörtént, Nanami úgy nézett ki mintha tudta volna. Mikor már csak kólája volt, Nanami elkezdte nevetetni. Ez jó kedvre derítette.
-Amúgy miért vagytok itt?-kérdezte Nanami-éktól a rekett hangján.
-Tuti Nanami vette rá Sugát!-legyintett Sashi.
-Igazából Yoongi ajánlotta. Amúgy meg előtte egy Zenék utcája nevű utcába jártunk amibe utcai zenészek voltak. Jó volt.-mondta Nanami.
Mindenki meglepődött.
-Nem kell annyira kifecsegni ezt!-lökte meg picit Nanami-t durcisan.-És miért lepődtetek meg ezen annyira.-mondta az orra alatt a fülét birizgálva.
Mindenki megrázta a fejét. Ezen már Haru kivirult.Még beszéltünk kicsit. Haru-tól inkább nem kérdeztem mi volt. Később kijöttünk a Meki-ből és mivel már sötét volt haza mentünk. Nagyon érdekel mi lehetett vele.
*Haru szemszöge*
-Biztos ne maradjak veled?-hangzottak el az aggódó Jhope szavai.
-Biztos. Megleszek!-mondtam.
-De...
-Nyugi holnap is találkozunk. Akkora már biztos jól leszek.-simítottam meg a karját.
Ő biccentett eggyet és elment. Én is haza mentem. Mikor bementem a lányok fogadtak. Már pizsibe voltak. Sashi jött oda, Nanami meg mögötte vánszorgott.
-Anyád és a...-kezdte Sashi, de elhalkult.
-Igen...-mondtam halkan.
Megöleltek.-Jól leszek.-suttogtam.
-Rendben.-hagytak.
Tudják jól hogy rajtam főleg az segít ha hagynak. Jó éjtet kívántak és bevonultak a szobájukba. Én elvégeztem az esti rutinom és néztem még egy kis "Tokyo Ghoul"-t, hogy erősebbnek érezzem magam. Épp lehajtottam az ölemben lévő gépet, mikor elnyomott az álom.Felkeltem olyan 9-10 körül mivel ma nincs dolgom. Felvettem ma egy kicsit nyúlott rövid újjút, egy fekete short-al és mentem kávét csinálni. Lessokoltam mikor kimentem. Suga és Nanami látványa fogadott.
(Suga csak mosolygott nem sexyzett így)
Nanami mesélt valami vicces story-t, vagy épp megdumáltak valamit, nem tudom, de ezt Suga mosolyogva halgatta. Nanami pizsamába volt és ez is fura volt. Ezek eggyütt aludtak!? Biztos nem!Az zökkentett ki a gondolat menetemből hogy észrevettek, gyorsan Nanami leszált a pultról, Suga meg a székről és Nanami elszalatt átöltözni.
Mi maradtunk ketten Sugával. Ez irritált, mivel álltalába a barátaimmal van témank a beszélgetésbe, de Sugával egyáltalán nem volt téma, így csak kínos csöndbe álltunk egymás mellet. Már annyira irritált hogy imátkoztam hogy Nanami jöjjön már vissza.Egyszer csak dörömbölni kezdtek az ajtón. Oda mentem és kinyitottam. Az ideges menedzserünk állt az ajtóba.
-Pont tégen kerestelek!-mondta idegesen. Fura eddig csak nyugodtnak és félénknek láttam mint minden koreait.-Kérlek csinálj valamit, mivel a fanok kivannak akadva hogy jól vagy-e, mivel valaki kiposztolta hogy sírsz.-mutatott elém egy tablettet, amiben egy videó ment a tegnapról.
-Ohh. Hát akkor Twitteljék ki hogy jól vagyok.-mondtam.
-Az nem megy olyan könnyen! Live-olnod kell.
-Rendben akkor elmegyek Jhope dolgozójába és onnan live-olok.-indultam meg.
Ő bólogatott. Elindultam Jhope-hoz. A lakásukban Jimin és Jungkook nagyon elvoltak, amibe bezavartam, de mondták hogy a dolgozójában van. El is mentem oda és meg is találtam.
-Hello! Miért vagy itt?-kérdeztem.
-Ohh helló! Csak mert mindig ilyenkor Jimin és Jungkook party-t csapnak ezért elkell húznom.
-Hozzám is jöhettél volna! Amúgy live-olnom kéne majd a gépen.
-Használd te az eggyiket, én meg a masik monitort.
-Oké. Ülőhely?
-Az ölembe ülhetsz.-csapott a combjára. Én bele is ültem az ölébe. Segített is elindítani a Vlive-ot.Hello! Itt van az új rész! Ezzel a részzel is Boldog karácsonyt kívánok minden olvasómnak! Bocsi a helyesírási hibákért! Jön majd a kövi rész!
YOU ARE READING
Végre idolként az élet!
RomanceHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...