26. Horu és még több Horu (Horu=Hoseok x Haru ^•^)

25 3 2
                                    

Az elején ment a szokásos köszöngetés, utána kicsit később már elegen voltunk.
-Igen most Jhope ölébe ülök... Ahhha Örülök hogy ship-elsz minket!...Igen jön majd új szám.-válaszoltam pár kérdésre.-Na egyébként kezdeném amiért live-olok! Szóval gondolom már mindenki látta a videót rólam! Mindenkinek mondom hogy jól vagyok! Kicsit felvoltam dúlva egy hívás miatt és ilyenkor mindig sírásba török ki, pedig nem is foglalkoznék vele. Szóval jól vagyok, látjátok! Meg segítettek a többiek is.-mutattam jhope-ra mosolyogva. A komment jó üzenetekkel és "Értem"-ekkel volt tele. Utána még válaszoltam pár dologra és köszönésnél Jhope (aki egész live alatt bólogatott, meg a gépén nézte ő is a kommenteket, illetve néha felolvasott pár komolyabb válaszra várót.) a vállamra hajtotta a fejét.

Utána lekapcsoltam a live-ot és mentem volna, de Jhope szólt hogy mindjár jön és várjam meg

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Utána lekapcsoltam a live-ot és mentem volna, de Jhope szólt hogy mindjár jön és várjam meg. Bólintottam és amíg várakoztam nézegettem a szobáját. Nem telt sok időbe, kész is volt valamivel a gépen. Elindultunk és dumáltunk.
-Amúgy ma mit csináljunk.-kérdezte egy fél mosollyal.
-Ma otthon ülés van a program tervembe.-mosolyogtam rá huncutul.
-Ohh akkor nálatok mit csináljunk?-nézett ravaszul.
-Mindenképp randit akarasz?-fogtam a fejem, de eszembe jutott mit mondtam.-Mármint ömm...-pirultam el nevetve.
-Igen mindenképp.-mondta, és itt nem kicsit látszóan nyomtam egy lesokkolt paradicsomot.

Oda értünk hozzánk.
-Na mit csináljunk?-dobtam le magam a kanapéra és kapcsoltam be valami zene csatornát a TV-n.
-Hmm.-gondolkodott miközbe mellém ült.-Mit csinálnál ha nem lennék itt?-tette fel a kérdést aminél őszintén azt válaszolnám hogy "Rólad gondolkodnék".
-Ömmm...Videókat néznék.-válaszoltam.
-Rendben. Akkor csináljuk azt.
-De várj! Ezek magyar videósok. Nem fogod érteni szóval új program kell.-húztam le a fel álló Jhope-ot (nem férre érteni).
-Nézzünk filmet!-csillant fel a szeme egy kis gondolkozás után.
Kicsit elvesztem a szemébe, de hamar vissza szált a lelkem és bólintottam eggyet.

Hi! Bocsi a nagy kimaradásért és a helyesírási hibákért! Remélem tetszik! Lessz folytatás!

Végre idolként az élet!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang