-Jinnél megismerkedik egy magát utáló csajjal, akivel összejönnek és Jin mindig dícséri hogy mien szép meg stb... És a csaj nem hiszi el és arra gondol hogy nem érdemel ilyen fiút magának és öngyilkos lessz, Jin szeme láttára.-mondtam Jinét.
-Sugánál össze jön ugye Nanamival, de közbe verik a szülei, ezt amikor Nanami megtudja elmegy megmenteni és beszélni Suga szüleivel, de Suga apja ezen felideskedik és halálos sérülést sebez neki.-mondtam Sugájékét.
-Wow. Gondolom ezt már rég megírtad.-mondta RM.
-Nem, most találtam ki.-mondtam.
A többiek csak néztek hogy "mi a szar!?"
-Miért csináltál magatoknak ilyen szomorú történetet?-kérdezte Jimin.
-Ki mondta hogy szomorú. Csak depresiós rohamot vált ki. De lehet folytatás nem? A "love yourself" kis filmnek is a "Tear" és a "Award" volt a folytatása.-mondtam.
-Ígyis úgyis Sashi, Nanami és az enyém nem éli túl.-mondta Jin.
-De túl élik. Sashinak és Nanaminak pont ápolni tudják a sebét, a tiédnek pedig nem sikerül az öngyilkosság és korházba kerül és új életet kezd.-mondtam.-Uuuu már meg is van a kövi videóklipp. Nektek depresszió nekünk felépülés és újra találkozás.
-Ja ez nekem is tetszik.-mondta a főnök.
-Akkor ez lessz a videóklipp?-kérdezte Sashi.
-Igen. Még a rendező kitalál pár dolgot de ezek biztos benne lesznek.-mondta a főnök.
-Rendben akkor a rendező a többit elrendezi.-mondta Suga.Ezek után kisétáltunk, és beszáltunk a kocsiba. Én már mindent szerveztem a fejembe.
-Amúgy szerintem Sugának szürke haja legyen, RM-nek lila, Jhope neked vörös, Jiminnek szőke, Jungkook neked fekete, Jin neked barna, V neked is szürke.-mondtam a kocsiba.
-Te mindent megtervezel?-kuncogott Jhope.
-Igen. Egyébként Jhope mi megyünk a táncot kitakálni az MV re, V te tanítsd meg a többieket szinészkedni, Suga te várd a rendező SMS-ét vagy nem tom. Többiek meg nem tom.-mondtam.
-Mért én tanítom meg őket színészkedni?-kérdezte V.
-Mert szinészkedtél a Hwarangba és profi vagy.-mondtam.
-Te nézed a Hwarangot?-nézett csillogó szemekkel.
-Igen és te és Minho a kedvencem, és Ah Rot nem birom.-mondtam.
-Uuuu! Kedvenc vagyok!-csillogot a szeme.
Én csak röhögtem.Mikor oda értünk, elkezdtem pörögni, de lenyugtattak hogy míg a rendező forgató könyve nem jönn meg addig csak pihenünk.
-Rendben. Akkor majd szóljatok.-mondtam, miközbe elsétáltam.
-Hova mész?-kérdezte Jhope.
-Pihenő van. Animét és Hwarangot akarok nézni.-nyújtózkodtam.Mindenki szerte széledt. Gondolom mindenki a szokásosat csinálja. Én BTS-es videókat néztem, BTS-t halgattam énekelve, meg rendeltem végre egy kávégépet. Amikor már nagyon untam magam kitaláltam hogy veszek kaját a többieknek és beugrok a Dormba mert kijelezte a telóm hogy valaki Vlive-ot kezdett most.
-Elmegyek kaját venni!-kiáltottam és elmentem.Beugrottam csak egy boltba spagettit vettem utána beugrottam a Dormba. Ott volt Wifi és megnéztem ki liveol. A kiss Jhope volt az. Becsengettem (nagyon durva hogy csengetni kell) a dolgozós szobájába és beengedett.
-Hello!-köszöntem.
-Sziaaaa! Épp liveolok.-mondta.
-Tudom azért jöttem.
Amint bementem tényleg király volt a Hope word.-Wow na ne már! De király!-ámultam el.
Észrevettem az asztalon egy "DJboard"-ot. Azt kezdtem el szugerálni. Ezt Hopey is észre vette.
-Kiakarod próbálni?-kérdezte.
-Igeeeeen!-újjongtam.
Oda is adta. Leültem a babzsákra mellete, és elkezdtem. Amíg Jhope beszélt én próbálgattam zenét kitalálni. A végén annyira belemerültem, hogy csak arra figyeltem fel hogy Jhope gépezik.
-Már végeztél is a liveal?-kérdeztem.
-Igen. Már csak a kommenteket nézegetem mellete.
-Oké én megyek Hopey.-áltam fel.
-Komolyan csak erre jöttél?Őrült vagy.-nevetett fel.
-Igen. Na megyek hello.-köszöntem.
Ő is elköszönt és haza mentem.Otthon kopogtak. Kinyitottam és egy nő állt az ajtó előtt öltönyben.
-Öhhm Jónapot!-köszöntem.
-Jónapot! A rendezőtől vagyok és elkészültek a forgatókönyvek. Kérem adja oda mindenkinek.-nyújtott oda sok lapot. Elvettem, és még azt mondta hogy 3 nap múlva forgatás, utána elment.Hello! Itt a rész! Kicsit uncsi de nem baj. Bocsi a helyesírási hibákért! Lessz folyti majd!
KAMU SEDANG MEMBACA
Végre idolként az élet!
RomansaHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...