3. Pizsi buli!

71 3 2
                                    

*Haru szemszöge*

Végre kifújtam magam. Márcsak feláltam, és körül néztem. Imádom a mezőket. Szabadság. Gyorsan elő kaptam a mobilom, és bekapcsoltam a "Save me„-t, és elkezdtem énekelni. A többiek is becsatkakoztak.

Ezután mentünk kajálni eggyet.
-Hallod hol eszünk? KFC? MC donalds?-kérdeztem J-hope-tól.
-Hááát... Döntsd el te.-mondta azzal a cukor nézésével.
-OMG hozzád megyek.-ámultam el.-Öhmm szóval a...a KFC jó!-mondtam. A KFC-ba kötöttünk ki.
-Ki mit kér? Rendelek!-mondta J-hope. Én Zinger menüt, Sashi csak salátát, a többiek meg mást. Sashin nagyot néztek. Mikor megcsinálták ki kellet menni. J-hope ment is.
-Várj! Megyek én is!-mondtam, és szaladtam utána. Elhoztuk a kajákat. Nagyon poén volt még mindig a kajálás. Vagy kétszer megfullatam a nevetésbe. A végén megedtem, de még páran ettek köztük J-hope is, és én még éhes voltam. Megvolt a szokásos kaja csórós módszerem.

Éppen mindenki J-hope-ot nézte, mert mondott egy viccet, én átkaroltam, amire ő nem tudott mit reagálni, és loptam egy húst a kajájából, elengedtem, és edtem szexyn a húst. Mindenki felnevetett. Én csak röhögtem. J-hope lesokkolva ült.
-Szokásos kaja csórásod a fiúknál.-röhög Sashi.
-Ugyan már ez nem az összes.-sétáltam J-hope mögé, és úgy tettem mintha átakarnám ölelni, de csak elcsórtam még egy húst, és vissza ültem.-Mondtam.-röhögtem.

Amikor az evésnek vége lett, mentünk a kocsihoz.
-Nem aludhatunk a BTS-nél?-kérdeztem.-Amúgy is kora reggel próba eggyütt.-mondtam.
Mindenki igazat mondott. Lebeszéltük a főnökkel, és a cuccunkat lusták voltunk elvinni. Amikor beértünk, mindent megnéztem.
-OMG! Álmodom!-mondtam.-Na! Ki kinél alszik?-kérdeztem. Mindenki furán nézett, de igazam volt, mivel nem volt vendég szoba.

Én J-hope-nál aludhattam! Yeeey! Gyorsan még vlogoltam eggyet.
-Sziasztoook! Nem fogjátok elhinni hol vagyunk! A BTS lakásába, éééés...-kerestem J-hope-ot. Meg is találtam, épp videókat nézett.-...és itt van! Hello J-hope köszönsz a nézőknek?-karoltam át.
-Hellósztoook!-köszönt. Én még mondtam egy "Twiiiins„-et (ikreeek!), és lefekültem az ágyára, és onnan vlogoltam tovább.
-Na szóval tök kircsi volt a nap, és igen jól vagyok ne aggódjatok! Utána még kajáltunk, és most egy álmom vált valóra hogy itt lehetek ezen az ágyon, ez az ember mellet!-mendtem megint oda, és pusziltam bele a hajába.-Na és most megyek Helllósztok!-kapcsoltam ki a kamerát, és néztem J-hope mit csinál.

Épp BTS vicces videókat nézett. Mellé ültem, ês én is elkezdtem nézni. Éppen az volt amikor Jin elmondta Suga gondolatait szakadtunk.
-OMG! Ez a kedvencem!-röhögtem.
Még néztünk párat, utána lefeküdtünk aludni. Ez is egy álmom volt hogy nézzek egy BTS taggal BTS vicces videókat.

Itt lenne ez a rész is! Remélem olvassátok, és tetszik is! Bocsi a helyesírási hibákért!

Végre idolként az élet!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora