-Sziaaaa! Úristen láttalak a nemrégebbi show-ba. Kedvesnek tűnsz.-üdvözölt. Azt hittem negatívan áll hozzám. Nem ismerem a koreai lányokat.
-Öhh...Szia! Nézed a BTS show-jait? Ez de ari! Amúgy mi a neved?-kérdeztem.
-Dawon vagyok. Örülök hogy megismerhetlek. De pici a kezed mint Jimin-shi-nek!-nyújtotta a kezét.
Kezet fogtam vele.
-Wow te is nagyon kedves vagy és nagyon hasonlítassz az öcsédre.-mondtam.
Ekkor megindultunk az étterem fele. Dawon mindent meg akart tudni rólam, én meg szeretek magamról beszélni. Rendesen a végén már úgy beszéltünk mitha már 2 éve ismertük volna egymást. Mesélt a gyerekkorukról, hogy Hobi régen csak táncról beszélt, mániákus volt, apjuk nem támogatta, de anyuk nagyon, meg hogy nagyon sokat hülyültek, amikor Hobi kijelentette hogy énekes lessz, stb...Jhope is beszált, de főleg csak mosolyogva nézett. Amikor az étterembe értünk, annyira dumáltunk hogy Jhope rendelt helyettünk. Nagyon kíváncsiak voltunk egymás életére.
-Szóval kajak Magyar országról származtok a csapatoddal? Ez de király! De hogy tudtok koreaiul?-kérdezte.
-Igen! Úgy hogy már tudtunk egy kicsit és itt élve hozzá szoktunk a nyelvhez.-mondtam.
-Én értem hogy nagyon érdekel egymás élete, de ezt egy külön találkozón is megtudjátok dumálni.-mondta Jhope.
-Jóvaaan!-mondta Dawon.-Akkor hogy van a banda?-kérdezte.
-Jól van. Most videóklippet fogunk forgatni és arra készültünk, de mi már kész vagyunk.-mondta Hobi.
-Mi? Már mint ti? Ketten? Együtt szerepeltek? Miért?
-Mert ugye én vagyok a csapatba JH és egy először romantikus, utána egy élet összedőlés lessz mindenkinél.-válaszoltam.
-És nálatok mi lessz?
-Az hogy mind ketten utcai táncosok vagyunk, utána nehéz táncot kell betanulni, otthon gyakorlok szünet nélkül mivel nekem nem megy, de JH senpainak megy, túl erőltetem magam, elesek, elájulok korházba pedig kiderül hogy az izületeim elkoptak, és kerekes székes leszek.-meséltem.
Ő lefagyott fejet vágott.
-Hoseok! Vigyázz rá! Nehogy ilyen legyen!-szólt rá Hobi-ra.
-Nyugalom vigyázok rá!-mondta.
Ekkor Dawon valami “rájöttem” fejet vágott. Ekkor kijött a kaja. Nekem spagettit rendelt Hobi, tesvérével valami koreai tésztás kaján osztoztak. Ja meg mindenkinek rendelt Bubble teat.
-Hogy ismersz már.-mosolyogtam Hobi-ra.
-Miért ismeritek már egymást ennyire? Ti már ra...-mondta volna tovább de abba hagyta. Nem tom mit akart mondani, de lehet semmi fontosat.-Amúgy mi az amit eszel?-kérdezte Dawon.
-Spagetti. Nem ettél még ilyet?-szedtem neki is a villára és megetette.
Ízlett neki.
-Látom nem vagy finnyás.-mondta.
-Persze hogy nem.-válaszoltam.Megint dumáltunk. Megittam az innivalóm és Hobi épp ivott. Én csak oda nyújtottam a kezem, ő a kezembe adta, és ittam belőle. Dawon csak nézett, de láttam hogy csak magába tartja a véleményét. Ezek után befejztem a kaját, Hobi letörölte az arcom. Dawon egyre gyanakvósabb fejet vágott. Nem esett le miért. Egyszer csak csörgött a telóm. Sashi hívott. Elmentem felvenni.
*Jhope szemszöge*
Az előző nem tudom mennyi órába rengeteget még pluszba megtudtam Haru-ról a nővérem kikérdezéséből és olyan aranyos volt Haru ahogy ki jön a nővéremmel. Amíg kinn telefonált a nővérem engem kérdezett ki.
-Ti jártok? Na jó ne mond hogy nem, mert ti CSAK barátok vagytok. Látom rajtad hogy szereted őt ismerlek. Neked ő az ideálod. Gyorsan szerezd be! Segítek bármibe.-támadott le.
-Nem járunk, és szerinted nem tudom és nem próbáltam már bevallani?-mondtam.
-Vissza utasított? De hát ő egy tökéletes lány, és látszik hogy ő is szeret téged. Meg megosztoztatok az innivalón.-mondta.
-Nem utasított vissza. Én nem tudtam még bevallani, mert mindig közbe jött valami, amúgy meg minden nap egy üvegből iszunk és nem tudom hogy szeret-e.
-Miii!? Béna! Amúgy uuh egy üvegből. Tiszta úgy éltek már mint egy pár.
-Nyehh! Nyugi nemsokára Japán-ba megyünk szünetelni majd bevallom.-mondtam.
Épp jött vissza Haru.*Haru szemszöge*
-Sashi azt mondta ők is a közelbe sétálnak RM-el szóval össze futhatunk. Mondtam hogy majd lehet de most máshol vagyunk.-meséltem.
-Értem.-mondta Hobi.
-Aha. Ki az a Sashi és miért ketten RM-el? Járnak?-kérdezte Dawon.
-A legjobb barátnőm és eggyik csapat társam és nem járnak MÉG.-vágtam huncut fejet.
-Uuuu ők is közel állnak egymáshoz? Még kik az ilyenek?
-Senki nagyon. Nanami-t Suga kikosarazza, a többiek meg nem csak barátok.
-Ahh! Suga csak ilyen. Szerintem egy idő után nem lessz olyan kemény a szíve.-mondta Hobi.
-Ugyan már Hobi! Látszik hogy nincs eséllye.
-Hobi? Ez honnan jött?-pirult el.
-Így becézlek már rég ha nem vennéd észre.-kuncogtam.Itt a rész pontosan 10 nap kihagyással! Na igen no Dawon tusfürdő viccek tényleg ez a neve! Hogy nem vette észre hogy így hívom!? Na jó tényleg a saját storymon is kivagyok.
Bocsi a helyesírási hibákért! Lessz folyti!
DU LIEST GERADE
Végre idolként az élet!
RomantikHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...