11.Asszem ez egy randi!

47 3 2
                                    

Így voltunk egy darabik és beszélgettünk. Sashi a nála mindig tartott JBL-ből BTS indított. Szerintem ez az eddigi legjobb névnapom.

A naplementéig maradtunk, utána csapatokba oszoltunk. A csapat társaim mentek Jin-el és V-vel. Én, Jhope, Jimin és Jungkook eggyütt mentünk. RM és Sashi eggyütt mentek, pedig szivesen lógtam volna a legjobb barátnőmmel. Végül Nanami rávette Sugát hogy eggyütt lógjanak.

Mi mentünk a városba és olyan szép volt. Mindenhol zene, fények, érdekességek.

*Jhope szemszöge*

Mentünk a megszokott utcán négyen. Ha nem négyen lennénk olyan lenne mint egy randi.

Haru-nak csak úgy csillogott a szeme. Olyan gyönyörű volt. Nem tudom ki kosarazna ki egy ilyen lányt, de én biztos megtartanám és feleségül venném. Mostanság nem birok magammal. A reggelótai ennivaló mosolya óta a szívem csak zakatol. A parton úgy magaménak éreztem.

-Jhope!-szólt.-Hol vannak Jimin-ék?-nézett hátra.
-Na csak azt ne mond hogy leléptek. Ahh mindeggy. Felnőttek haza tudnak találni.-mondtam. Igazából nem volt mindeggy mivel most tényleg olyan mint egy randi!
Úgy zakatolt a szívem.
-Rendben! Akkor szórakozzunk! Még nem voltam ebbe a városba.-mondta. Lenyugtatott a hangja.

Beültünk egy kávézóba. Mondta hogy nem szereti a Starbucksot, amit jó tudni. Meg megtudtam hogy cukorral issza a kávét, inkább a sós ételeket szereti, szeret beszélni magáról, azt is mondta hogy mosolyogni csak akkor tud ha látja magát (ami nem igaz szerintem), nem igazán romantikus fajta, szeret szinészkedni, hagyja hogy más fizessen, olyan cuki mint állat, bántották alsóban, és még sorolhatnám.

Figyelmesen halgattam amit mond, és nagyon érdekelt. A fejemet jegyzetként használtam. Amiket mondott az alapján még jobban beleszerettem. Tudom hogy nem szabadna, de nem tudok mit tenni. Azt is mondta hogy a mosolyomtól, és a nézésemtől elolvad, amit viszont átérzek. Még sose találkoztam ilyen édes emberrel.

Még beszélgettünk a kávézóba. Utána sétáltunk az utcán és elmentünk egy túrista negyedbe. Nagyon akartam valami közös dolgot venni. Tudom hogy gyűjti a hógömböket, de én ruhára gondoltam. Vett hógömböt magának, nézegette a karkötőket de mondta hogy ő úgy se hord ékszereket, vettünk nyalókát, mivel a cukrokat szereti, nekem megtetszett pár gyűrű és egy sapka, ő csak mondta hogy felőle vegyem meg, pedig ha tetszett volna neki akkor közöset vettem volna.

Bementünk egy ruha boltba, ő inkább cuki dolgokat nézett, tetszett neki egy sapka és nekem is. Fekete volt és az alján minta volt. Megvettük örültem hogy van valami közös tárgyunk. Még közös rövid újjút is vettünk, utána egy közös kulcstartót amin dance genius van ráírva egy fából kifaragott cipőre.

Annyira örültem, fel is vettük őket. A kulcsunkra feltettük a kulcstartót, nem is tuttam amúgy hogy S-es a mérete. Az nagyon pici. Fura lehetett látni hogy két híresség sétál a kivilágított utcán ugyan olyan ruhába, eggyiken huszifül. Haru olyan pici átkaroltam. Mindig is csak egy pár centivel kisseb lányt akartam, de hogy 20 centivel vagy többel kissebb nálam az még cukibb.

A végén vettünk jégkását, és leültünk egy szökőkúthoz.
-Eddig ez életem legjobb névnapja. Köszönöm.-mosolygott.
-Én köszönöm.-mondtam.
-Mit?-kuncogott.
-Ezeket a romantikus pillanatokat veled.-jött ki belőlem.
Ő csak nézett és itta a jégkásáját addig amíg agyfagyása nem lett.
-Ááá! Agyfagyás!!-kiáltott fel.
Itt nekem is leesett mit mondtam.
-Aaaa! Mármint nem úgy értem! Öhhhm...-fordultam el.
Tisztára elpirultam.-Szerintem mehetnénk haza.-mondtam.
-Re...Rendben.-mondta. Mi a szar!? Ő is zavarba jött? Na mindeggy mentünk.

A buszmegállóba nem volt pénz nálunk hogy buszozhassunk. Haru csak kacagott és felhívott egy számot, utána vissza jött.
-Kit hívtál? Egy isten vagy ha megoldottad hogy haza jussunk.-mondtam.
-Hát akkor isten vagyok.-mondta.
Elsem hittem csak amikor oda ért az autó, bepakoltunk és beszáltunk. Szivesen mondtam volna hogy "Há! Ez a génius barátnőm!" csak az volt a baj hogy nem a barátnőm. He he...
Utána haza értünk és elköszöntünk.

Itt is van a kövi rész kicsit hamar. Remélem tetszik. Romcsi részt csinaltam és a kövi is az lessz. Spoiler! Bocsi a helyesírasi hibakért! Lessz folytatás!

Végre idolként az élet!Where stories live. Discover now