*Reggel*
*Haru szemszöge*Felkeltem és mégmindig pillangók repdestek a hasamban. Olyan boldog voltam. Felvettem a tegnap vett ruhákat. Azt szagolgattam. Mindig amikor beleszagoltam vissza emlékeztem. A szavaira, a nézésére mindenre és még boldogabb lettem. Még zenét is indítottam. Boldogan énekeltem. A kávét is énekelve vettem meg. Felérve Sashi is ébren volt ő is olyan boldog volt mint én. Mind kettőnk elmesélte nagyon bőven mi történt velünk. Én az övén elámultam, ő az enyémen elolvadt elvileg olyan cuki volt.
A végén vettük észre hogy Nanami is ott van. De neki a szokásos reggeli feje volt.
-Szia!-köszöntünk boldogan.
-Sziasztok-köszönt fáradtan.
-Mien volt a tegnap?-kérdeztem.
-Hát a tiétekhez hasonlítva semmien.-mondta keserűen.
-Az mien?-kérdezte Sashi izgatottan.
-Annyi érdekes volt hogy letámadták a rajongók és kimentettem, ő megköszönte és ennyi.-mondta.
-Ennyit csináltatok? Na mi volt még?-kérdeztem izgatottan.
-Sétáltunk, és megpróbáltam minden programot kiatalálni.-mondta.
-Szerintem nem kéne ráerőltetned semmit.-mondta Sashi.
Én is eggyet értettem. Még dumáltunk, és felvidítottuk Nanami-t.Utána felkeltettük a többieket. Amikor mindenki elkészült csak vártuk a BTS-t. Nagyon türelmesek vagyunk, mivel csak 10 percet voltunk képesek várni.
Elmentünk a BTS lakásába, bekopoktunk és Jin nyitott ajtót.
-Sziasztok! Ti már kész vagytok? Akkor segítsetek felkelteni a srácokat.-mondta.
Mindenki ment felkelteni őket. Én Jhope-hoz mentem. Eszembe jutott amikor bementem hogy utálja ha felkeltik, ezért csak lágyan keltettem fel.
-Hé! Jhope felkell kelni. Mennünk kell.-suttogtam.
-Haruu~-nyújtózott.
-Igen. Na kelj fel.-mentem ki.
Még benéztem RM-ékhez. Épp adott Sashi-nak egy fejpántot RM. Ahogy ki jött kérdeztem mi volt. Mondta hogy csak annyi hogy a Not today-es fejpántját oda adta neki és a csuklójára rakta. Egy kicsit vártunk és mindenki kész lett.Elindultunk. Elvileg először valami megbeszélésre megyünk, utána pedig felvenni a zenét. Induláskor Jhope átkarolt. Csak akkor vettem észre hogy ő is azt vette fel amit tegnap vettünk. Rá villantottam egy mosolyt és ő is vissza mosolygott. Oda értünk a megbeszélésre. Annyi volt hogy ilyen kis nyaralást terveznek nekünk, és megbeszéltük hogy akkor a Sakura virágzást néznénk meg Japánba, és egy hetet ott lennénk.
Utána elmentünk a hangfelvevő studióba és oda adták a szöveget. Zene felvevés előtt próbálgattam és Jimin segített. Jól ment gyakorlás után a felvétel.
Pakolás közbe még a két veszekedős tagunk megint összeveszett. A Jungkook-unk, és a Jimin-ünk (igen poén hogy mindig ők kapnak össze)
-Szerintem XY(a neve) rontotta el mindig!-mondta az orra aladt mondjuk veszekvő1.
-Én!? Miért engem csesztetsz mindig!?-emelte fel a hagját veszekvő2.
-Igen te! De inkább hagyjuk!
-Mi hagyjuk! Mond a szemembe mit rontottam.
-Hajj megint kezdi a hisztit.
-Hiszti!?-rontott neki.
Már mindenki őket nézte.
-Figyeljetek várjatok!-kezdte halkan Nanami. De ők csak tovább veszekedtek. Engem ez már idegesített. Oda áltam közéjük.
-Esküszöm gyerekesek vagytok! Hadjátok már abba! Nem rontott senki, vége szóval inkább menjünk!-ordítottam rájuk.
Ők tovább folytatták, itt Sashi is beszált hogy hagyják abba. Én felkaptam egy üveget, és közéjük dobtam, erre elkussoltak.
-Na akkor mehetünk?-mosolyogtam.Ők abba hagyták és elkezdtek pakolni. Nanami elkezdte feltakarítani az üveg darabkáit. Én kimentem és ott vártam őket.
-Ez szokásos nálatok?-kérdezte Jhope.
-Te mióta vagy melletem? Amúgy igen. Gyerekes.-mondtam.
-Menő voltál hogy közéjük vágtad az üveget.
-Hát ez kell hogy abbahagyják.
Ő oda jött és megpuszilta a fejem tetejét.
-Azért ne idegeskedj nagyon.
Nekem tiszta vörös volt a fejem.Na itt is van a kövi rész! Kicsit hangulat ingadozós rész lett bocsi.😅 Bocsi a helyesírási hibákért! Lessz folytatás!
YOU ARE READING
Végre idolként az élet!
RomanceHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...