Mielőtt elolvassátok a storyt! Érdekel hányan olvassátok, szóval csak annyit kérek hogy írjatok valamit commentbe (vagy mibe). Köszi ha megteszitek!❤
Utána boldogan sétálgattunk az utcán.
-Na hova menjünk?-tette fel a kérdést Nanami.
-Menjünk el valahova a tengerhez.-mondta Sashi.
-Uuuu mi lenne ha arra a szigetre mennénk amit a dalaitokba emítetek hogy ott szoktatok dalt írni.-mondtam.
-Oh rendben. Ott szépen lehet látni a tengert.-mondta RM.El is mentünk taxival. Tényleg szép volt a tenger. Csináltunk pár képet és a nevünk a homokba írtuk, utána beültünk egy tenger parti koktélosba. Csak RM és Sashi kértek alkoholos koktélt.
-Most képzeld el Sashi, hogy itt írták a Best of me-t.-mondtam.
-Várj elképzelem.-mondta Sashi és bevágta a gonfolkozós pózt.*Jhope szemszöge*
A poénjuk után Haru egy édeset kuncogott. Már tegnap óta azt akarom hogy a barátnőm legyen. Tudom hogy nem szabadna összejönnünk, de nem bírom tartani, szóval ma azt tervezem hogy bevallom. Eléggé félek de a mosolyai mindig bátorítanak. Elbeszélgettünk. Rengeteg poén született. Mindeggyiket egy édes Haru mosoly követte. Én szokásosan vinnyogtam. A végén már Sashi elaludt Nam-on ezért ők haza mentek. Suga és Nanami is. Csak én és Haru maradtunk.
-Nem sétálunk a parton?-kérdeztem.
-Oké!
Poénból előtte elkezdtem dúdolni a romcsi zenét. Erre kuncogott. Tiszta ami a Just one day-be mondtam van most. A holdfény alatt szerelmet vallok.*Haru szenszöge*
Csak sétáltunk és Jhope megált. Felnézett a holdra és rám. Olyan elolvadok mosollyal, utána óvatosan közelebb húzott és...
és megcsörrent a telefonom. Gyorsan arrébb mentem és megnéztem kihív. Anya volt az. Gyorsan felvettem.
Már majdem koreaiul kezdtem el beszélni, de átváltottam magyarra.
-Sziaa! Anya! De régbeszéltünk!-kezdtem bele. Szegény Jhope csak várt még elmondtam csak úgy kb mindent. Utána leraktam hogy amúgy is beszélünk még.
-Boccs anyám volt.-mentem oda Hobi-hoz.
-Ja hallotam hogy más nyelven beszéltek.-mondta elég csalódottan. Fura volt. Kicsit néztem majd összeestem.*Jhope szemszöge*
Haru egyszer csak a összeesett. Pánikba estem. Felhívtam Jin-t, hogy mi baja lehet, vagy jöjjön ide, vagy valami. Mondta hogy lehet láza van és párperc alatt oda is ért.
~~~
Gyorsan beszáltam az ölembe vele. Suga és RM is jött vele. Nam nyugtatgatott mindenkit, Jin vezetett, Suga pedig nézte hogy lázas-e.
-Nem csak meleg a teste.-mondta.
-Oké! Nam és Suga ti hogy kerültök ide!?-kérdeztem.
-Jin annyira kétségbe esett hogy mindenkit felkeltett.-mondta Suga.Oda érve tényleg mindenki fenn volt. Sashi is fenn volt, de sík nyugodt volt. Ahogy felvittük mondta hogy vigyem a WC elé. Ott leöntötte vízzel így felébrett. Nagyon szarul volt, utána hányt eggyet. Ezek után Sashi mondta hogy fektessem be az ágyába nyissak ablakot és tegyek rá borogatást. Megtettem, addig Sashi ki takarított a WC-t. Miután mindennel végeztünk elmondta, hogy Haru frontérzékeny, emiatt fájhat a feje amit magába tarthat és utána rögtön hánynia kell és ez tavasszal van a legtöbbször. Amúgy holnap jól lessz. Ezek után mindenki csak sajnálta hogy mien szar lehet neki a front érzékenység.
Ezek után mindenki ment aludni. Sashi még kinyitotta az ablakokat. Ezek után megfogattam hogy később fogom bevallani az érzéseim, addig is úgy fogok vele viselkedni mint a barátnőmmel, csak nem csókolom meg és nem hívom a barátnőmnek.
Itt a kövi rész! Remélem kommenteltetek. Bocsi a helyesírási hibákért! Lessz folyti!
ESTÁS LEYENDO
Végre idolként az élet!
RomanceHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...