-Nagyon tetszik a hajad!-mondja Hobi.
-Ohh köszi.-mondom, miközbe a hajamat fogdosom.
-A ti hajaitok nem túl színesek a témához?-kérdez rá Sashi.
-Nem! Ez így tökéletes!-mondja a Stylist.Ezek után beültetett mindenkit a kocsiba és elmentünk a forgatásra.
-Na akkor elmondjuk a dolgokat!-szólalt meg a hangszóró.-Ma 3-at veszünk fel, holnap 2-őt, utána is 2-őt.-mondta.
-Mármint mit?-kiáltottam.
-3 embernek vesszük fel egyszerre.-szólt vissza. Hogy hallott meg? Na mindeggy.
-Ma: Jungkook, Jimin, Jhope. Holnap: Jin, Rap monster. Utána: Suga, V.-fejezte be a hangos bemondó.
Utána bevezettek minket Hobi-val egy forgatás helyszínre. Sashi-ék is jöttek. Sashi-ék később megunták és leléptek Namjoon-al, amint befejezte a stúdióban lévő ámuldozását.Először a kórházas jelenettel kezdtünk. Felkellet vennem ilyen kórházi ruhát és a bőrömet púderrel befehérítették. Elkocsikáztunk a korház kertjébe és beültettek egy tolókocsiba. Mondták hogy indul és kezdődött a forgatás. Annyi volt a feladatom hogy hajtsam egy kicsit a tolókocsit, utána forduljak Jhope felé és tegyem a számra a kezem és sírjak. Egyszer újra kellet venni mert nem tudtam megfordulni, de amúgy jó lett. Bénázásom után össze nevettünk és bármikor ránéztem mindig integetnem kellet zavaromba (mert folyamatosan forgatásomat nézte) és ő vissza integetett. Utána Jhope-ot vették fel. Ő csak oda sétált egy rózsával és elsírta magát. Ő profi volt neki sikerült.
Ezek után vissza mentünk a forgatási helyszín épületekhez. Ott első volt hogy egy grefitivel teli szobában tánc párbajt csináljunk. Ez meg volt a begyakorolt táncunkal. A kamerához kellet még mennünk dumálni. Én a kicsit buggyos ruhámmal szórakoztam és viccelődtem hogy hogy nézek ki.
-Jézus valami amerikai régi repper-nek nézek ki! Nagyon bejön!-dumáltam a kamerához.
-Én is birom a szettünket.-
Én dumáltam szünetünkben a körölöttünk lévő emberekkel akik a videóklipp hátsó személyei voltak. Jófejek voltak. Szelfiket is csináltunk.
-Haru mennünk kell!-szólt mögülem Jhope.
-Oksi!-mondtam, elköszöntem az embiktől és követtem Hobi-t.Jó ezt kipipáltuk. Utána a saját jelenetem jött. Ott egy sötétebb próba terembe kellet elrontásokat csinálnom.
-Rendben akkor most a kezedre érkezz így.-magyarázott a rendező. Én félig figyeltem, de félig a falnak dőlő vizet ivó engem figyelő sexy Hoseok-ot figyeltem. Mikor a szemkontaktusunk létrejött, ő kiköpte a vizet zavarába, én meg vissza fordultam a rendezőhöz. Mondjuk vicces volt ahogy 3-an oda rohantak törölgetni róla a vizet. Ő meg csak nevetett. Éreztem és láttam is hogy engem figyel forgatás alatt, pedig elmehetett volna megnézni mások forgatását.*Jhope szemszöge*
Haru forgatása volt. A falnak dőlve néztem ahogy a producer mutogatja neki hogy hogy kell elesnie, amire ő bólogatásokkal válaszolt. Éppen ittam a vizemből amikor szemkontaktus alakult ki köztünk, amin zavaromban kiköptem a vizet. Rögtön 3 ember jött oda letörölni rólam. Én a bénaságomon csak nevettem.
Amikor Haru csinálta az eséseket nekem fájt hogy szenvedő a feje, még ha szinészet is volt. Őszintén imádtam nézni ahogy szinészkedik, ami jól is ment neki. Mindig mikor kimondták a "Cut"-ot pár másodpercre ugye megigazították a sminkjét meg a ruháját, amit mosollyal hálált meg. Olyan aranyos a mosolya és hogy még kezdő ebbe. A stáb is nagyon bírja. Haru rólam se feletkezett meg hogy ott vagyok, ezért néha oda nézett hogy megbizonyosodjon róla. Pedig nem kellet volna hiszen én nem hagyom ott.
Mikor végeztek a jeleneteivel, oda futott hozzám. Imádom mikor ilyen élet vidám.
-Köszi hogy itt maradtál.-mondta az angyali mosolyával.
Közbe egy stáb hozott neki vizet amit egy mosollyal meghálált neki.
-Ez természetes. Egyébként ha így folytatod minden stáb tag szerelmes lesz beléd.-mondtam.
-Hát természetes hogy meghálálom a munkájukat.
-Hát rendben. Na gyere menni kell a kövi helyszínre.
-De hát itt forgatjuk te butus.-nevetett fel.
-Ja tényleg.-ettem volna meg a nevetését UWU.
Kezdődött is a jelenet. Megkellet mutatnom a táncot neki. Ezt a több szemszög felvevése miatt többször kellet megtennem. Mikor kimondták hogy "Cut" humorosabban táncoltam, amit ő is utánzott és csak nevettünk. A táncom végén, bólogatnia kellet.
-*bólogat*-szinészkedett tovább.
-Cut!-mondja a rendező.
-Rendben Jhope én ezt biztos nem tudom megcsinálni és megdöglök a kórházba emiatt.-szinészkedett tovább Haru, utána felnevet.
-Hé~! Ne szinészked túl magad! Ez már fáj!-nevetek én is.Utána a csókos jelenet jött.
-Rendben akkor egy teljesen szokásos nevetgélős csókot szeretnék!-mondja a rendező.
-Ezt nem lehet kivenni?-panaszkodott elpirulva Haru.
-Nem! Na gyerünk!Itt a kövi rész! Bocsi a helyesírási hibákért. Ha nem javítom ki full krindzs (nem tudom leírni sry) family friendly lett volna jeez. Lessz folyti!
ESTÁS LEYENDO
Végre idolként az élet!
RomanceHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...