2. Bomba !Bumm!

55 3 1
                                    

A műsor nagyon jól haladt. A BTS-el nagyon jól összebarátkoztunk.
Már a műsor a vége felé járt.
-Na szóval, a meglepetés a műsor végére.-kezdte a műsorvezető.-Az hogy a BTS-nek egy közös számot kell csinálniuk a “Bad team sistersel„.-mondta a műsor vezető. Mindenki örült, még én is, de egyszer csak felfogtam, és elhültem. Ezt mindenki észrevette.
-Mi az Haru! Erre vártunk egész életünkbe nem?-karolt át Sashi.
-Jó... Jó de akkor megtudják mien szar vagyok.-mondtam, ránézve a BTS-re.
-Ugyan már Haru! Te vagy a csapat szíve!-mondta Sashi.
-Könnyen mondja az aki minden táncot egy nap alatt betanul, és tánc suliba is járt! Én nem! Nekem egy hét kell megtanulni egy tánc sort!-akadtam ki. Sashit is meglepte. Ekkor felfogtam hogy megy a kamera, és kirohantam.

*Sashi szemszöge*

Wow ennyire még nem akadt ki. Mindenki lefagyva állt.
-Nyugalom, nyugalom! Csak ideges, és fél hogy leég előttetek.-néztem a BTS-re.-Amúgy elfogadjuk az ajánlatot, csak most helyre kell rakni.-mondtam, és rohantam volna, de J-hope megelőzött.
Én hagytam.
-Hé! Miért nem rohansz utána te is?-kérdezte Rap monster.
-Minek?-vágtam be a huncut fejet. Mindenki megértette.

*Haru szemszöge*

Berohantam a sminkelős terembe, a tükör elé. Már csak én voltam ott.
-Áhhh! Miért csinálom ezt? Csak drámázok!-beszéltem a tükörhöz.-Hiszen én nem vagyok olyan profi mint J-hope, és te a tükörbe lévő én nem adod önmagad! Vagy az a baj, hogy rossz sorsra jutottam?-kezdtem drámázni.
-Szerintem jó sorsod van.-szólalt meg mögöttem J-hope hangja. A tükörből rámosolyogtam.
-Azt hittem Sashi lessz az, hogy kioktasson hogy nem vagyok az. De úgy látszik az élet néha jó fej velem.-töröltem le pár apró könycseppet csábosan ahogy megfordultam.
-Wow, wow!-hátrált.-Te csak csábítasz?-mondta.
-Áhh!-legyintettem.-Egyszerűen kikezdtek velem a srácok, és jobb nak tartom ha csábítok.-sóhajtottam.
-Ugyan máár! Te szép vagy, cuki, vicces.-mondta.
-Na én csábítok?-kuncogtam.-Hát tudod, rengetegszer voltam szerelmes, és mindig vissza utasítottak, és az is beleszámolt ebbe, hogy Magyar országon ömm nem a cukikat értékelik hanem az okosakat, az inteligenseket, a népszerűeket, és akik jól néznek ki.-mondtam.
-Akárhogy is volt, vagy nem volt, de én szeretnék veled dolgozni.-mondta.
-sssz-szívtam az ajkam.-Jó. De csak megpróbálom.-álltam fel, és ütöttem volna bele a tükörbe, de csak hozzáértem.
-Mi az?-kérdezte.
-Az idegességem még nem múlt el, kell valami amit összetörök, vagy futok pár kört.-mondtam.

Éppen jött velem szembe a két BTS.
-Na jobban vagy?-kérdezte Jin.
-Még nem pontosan mert lekell vezetnem a dühöm ami pár másodpercbe összegyült bennem. Vigyetek el oda ahol a Save me-t forgattátok.-mondtam.
-O...Oké.-mondták.

*Sashi szemszöge*

Megszoktam hogy Haru egy bomba. Mindenki elkészült, Haru kint várt. Én a folyosón a fiúkkal dumáltam.
-Nagyon furák a csajok.-mondta Rap monster.
-Áhh! Haru csak egy bomba. Le kell nyugodnia, de amúgy ártatlan vadállat.-kuncogtam.
-Ti legjobb barátok vagytok?-kérdezte J-hope.
-Ja! Már felső 6.osztály óta.-mondtam.
-Wow.-mondták.

El is mentünk arra a mező szerűre. Haru kiugrott a mozgó kocsiból, szaltózott eggyet, ordítozva futott pár kört, és eltáncolta gyorsan a Not today-t, utána összeesett.

Nem hallatszik királynak, de tök menő volt. Én oda mentem hozzá, a fiúk ledöbbenve álltak.
-Baka!-mondtam neki, és felráztam.-Ki videózott?-néztem hátra. Nanamino feltette a kezét.
-Ti ezeket levideózzátok?-kérdezte Jungkook.
-Persze. Hiszen tök menők.-mondtam.

Na itt van a 2. rész! Remélem tetszik, és nem volt túl dok a drámázás. Lécci olvassátok! Bocsi a helyesírási hibákért!

Végre idolként az élet!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin