*Haru szemszöge*
Anyira emlékszem az estéből hogy a kocsiba pánik helyzett van és hányok, utána lefektetnek. Mi a szar?!
A tegnap vett cuccok a szatyrokba ott voltak az ágyam mellet és nyitva volt az ablak. Feláltam és gyengének éreztem magam. Úgy látszik tegnap kajak hánytam. Felvettem a BTS-es pulcsim aminek a hátulján egy 94-es és egy Jhope felirat van, a Jhope-tól kapott sapkát, és egy farmert és kimentem.
Sashi már kinn volt.
-Tegnap hánytam?-kérdeztem.
-Ja megint a front.-mondta.
-Ohh gondoltam.-mondtam és lementem kávét venni a mangos bögrémmel mivel most megkérem hogy abba tölcsenek. Abba is töltöttek. Lassan vissza fele sétáltam.
-Úristen Haru jól vagy!?-futott ide Jimin.
-Igen csak gyengének érzem magam.
-Jó már mindenki agódott. Na nemsokára MV megbeszélére megyünk. Készüljetek.-mondta és elment. Felmentem és szóltam. Mindenki készült.Amikor elkészültünk a BTS lent várt minket. Mindenki örült hogy jól vagyok. Jhope már nem a nyakamnál karolt át hanem a derekamnál.
-Figyeljetek a mai nap fárasztó lessz.-mondta Suga és elindultunk.
Először is egy megbeszélő terembe kellet mennünk. Ott a főnök várt és még két ember.
-Öhhm. Ők kik?-súgtam oda Jhope-nak.
-A főnök, az aki rendezi a helyszínt és aki ötleteket is ad.-mondta.
Én csak hmm-ögtem eggyet. Leültünk kerek asztalhoz. Bemutatták a számot, ami tök jó lett és neki kezdtünk a megbeszélésbe.-Szóval ötletek?-kezdte a főnök.
-Én arra gondoltam hogy olyan lenne mint a Love yourself MV-je.-mondtam. A többieknek is tetszett.-Mondjuk minden fiú összejön egy ARMY-val akik mi vagyunk és utána a problámákkal kell szembenézni.-mondtam. Ez is tetszett a többieknek.
-Na és mi legyen a probléma?-kérdezte RM.-Mondjuk V-nél a lány családja nem fogadja el, mivel őt a klipjeitekbe lázadó fiúnak ábrázoljátok aki mindig össze van kapcsolva a családdal. Ez tetszik V?-kérdeztem.
-Rendben ez tetszik. De minden ötletet mondj el mindenkiről és mi le jetzeteljük.-mondta V.-Rendben. Akkor Jungkook-al az lessz hogy, ő össze jön egy aranyos lánnyal és megváltoztatja úgy hogy nem akarta és a lány alkoholista lessz és cigizni fog, ez Jungkook-nak nem tetszik, megpróbálja meg változtatni de a lány úgy marad.-mondtam el Jungkook-ét.
-Jimin-nél mondjuk az legyen hogy ő híres lessz és összejön egy csajjal és emiatt a rajongói gúnyolják a csajt, megverik, de ő erről nem szól Jimin-nek. A végén még Jimin se foglalkozik vele és amikor veszekednek ezt elmondja és elmegy.-mondtam Jimin-ét is.
-RM és Sashi-nál mondjuk RM épp sétál az utcán és épp a benzín kútnál megy el, ahonnan kijön Sashi aki bezárja azt és neki megy RM-nek. Meghajol előtte. RM mögé néz és látja hogy most ugranának neki őt megölni. Sashi ekkor elővesz egy pisztolyt a kabátjából és lelövi azokat. RM csak néz. Kezet fognak és elindulnak, ekkor vált egy olyanba hogy másruhába sétálnak az utcán kézen fogva és bemennek egy boltba. Mikor benyitnak az látszik, hogy ép kifutottak egy boltból kezükben egy táska és srácok üldözik őket. RM-et lelőnék, de Sashi elé ugrik. Őt lelövik. RM segíteni akar de Sashi kezébe nyomja a táskát és szomorúan bólint. RM sírva tovább fut, ekkor váltás, és az látszik hogy RM a pénz között ül azt szorongatja és sír.-mondtam RM-éket. [iró. meg.: Ezt átkellet javítanom ezért részletesebb ahogy Jhope és Sugá-é is.]
-Jhope-nál: Először bemutatják hogy táncolunk egy menci helyen. Utána Jhope egy táncot mutat nekem ami után bólogatok és megcsókolom. Én is elkezdem a táncot, ekkor átvált egy sötétebb tükör előtti terembe, ahol fojton elrontom és az eltontásaim mutatják. Ezek után kómásabb vagyok és az látszik hogy dőlök le a lépcsőn. Sötét kép és már a korház kertjébe kerekes székkel gurulok és jön Jhope, aki meglát, elsírja magát, és én is.-mondtam Jhope-ét.
Itt a kövi rész! Bocsi a helytelen kijavítás miatt! Bocsi a helyesírási hibákért! Lessz folyti! Köszi aki írt az előző rész alá és nem hagyta figyelmen kívül!
STAI LEGGENDO
Végre idolként az élet!
Storie d'amoreHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...