A videótékában keresgetett filmeket Hobi amíg én átöltöztem az otthoni ruhámba. Végül úgy döntött hogy megnézzük az Ocean's 8-at, amibe bele is eggyeztem.
-Oksi indíthatjuk?-jött közelebb és karolt volna át távírányítóval a kezébe.
-Várj!-áltam fel őt megijeszte és indultam a konyhába nasit keresni.-Kell még nasi!-mondtam kuncogva kutakodás közbe.*Jhope szemszöge*
Haru elkezdett keresgélni a konyhába. Fura de még keresgetés közbe is megdobbantotta a szivem. Kicsit elfelejtette szerintem hogy ott vagyok, mivel elkezdte a Not today-t énekelni/rappelni és táncolni. Az otthoni ruhája egy kényelmes cica naci volt és egy hosszabb bő póló. Magyarul kidomboródott itt-ott kicsit a testrésze. De nekem ezt szabadna látnom? Őszintén már a gondolataim azon kalandoztak hogy mindjárt megkérem a kezét mert nekem ilyen feleség kell reggelenként, de vissza fele jött. A kezébe két fagyival, pluszba chipsel megjelent, akkor is úgy lépkedett mintha a fejébe zúgna a dal. Vicces volt nézni. Mikor oda ért elkezdtük a filmet. Az egészet végig kommentálta, de nem zavart mivel (mint hozzá illik) inteligens és vicces kommenteivel bombázta a filmet. Még azt is eldöntötte melyik szereplő ő (a fő szereplő), Sashi (A hacker) és Nanami (Az eggyetlen ázsiai lány). Időközbe átkaroltam, így a vállamra dőlt.
-Hú ez brutál jó film volt!-mondta kapálózva.
A végén lévő zenét halgatta és pár nevet felolvasott. Elkéne pakolni de nem akarok innen elmozdulni. Az arcát néztem. Ezt észre vette és elpirulva felált és elkezdett pakolni.
Én addig kikapcsoltam a TV-t. Hamar végzett.
Elindultunk a forgatásra Nam-ékat megnézni.*Haru szemszöge*
A film után elindultunk a forgatásra. Bevittek kocsival. Amíg utaztunk (Jhope vállára döntve a fejem) muszáj volt dalt írnom mivel levoltam picit maradva, így a dallamot (amit csináltam RM segítségével) halgatva írtam rá a szöveget ami nem volt könnyű mivel az első albumunkba a BTS is énekel, így a felosztás nehéz.
Tényleg nem is említettem hogy eggyik este átmentem a BTS-hez Namjoon hyung-hoz segítséget kérni, így használhattam a gépeit. Egyébként szerintem nagyon jó dallamok lettek és a háttér hangok én és Jimin vagyunk.
Na amúgy mire befejeztem (végre) a második dal szöveget, meg is érkeztünk. Besétáltunk és épp szünet volt mert rendezték a termet, szóval Sashi egy energia ital kíséretébe nevetgélt Nam-al. Oda mentünk hozzájuk.
-Ohh sziasztok eljöttetek?-adott Nam egy öklöst Hobi-nak és nekem intett.
-Ja. Na miről maradtunk le?-kérdeztem.
-Hát eddi...-mondta volna RM de az örömtől kicsattanó Sashi a szavába vágott.
-Most forgattuk azt amikor olyan Cool-an lelőttem a csávókat és mikor Nam sírt a pénzben. És most jön hogy bemegyünk a boltba aztán kijövünk.-ecsetelte.
-Akkor a végére értünk ide.-mondta Jhope.
-Sashi-shi és Rap Monster-shi! Jöjjenek átöltözni és a sminküket megigazítani!-szólt oda egy Stáb tag.
-Igenis! De már mondtam hogy tegeződjenek velünk!-szólt vissza Sashi.-Ahhh! Le Ms.-ezett! (A -shi Ms.\MR.-t jelent) Na megyünk.-mondta, majd megfogta Namjoon pólója újját és húzta maga után.
-Na addig mi...-fordultam hátra Jhope-hoz aki EDDIG melletem ált. De egyszer csak eltünk. Megkérdeztem egy stábtagot hogy nemlátta-e hogy hova ment. Azt mondta hogy kiment az ajtón (tudjátok ilyen full nagy ajtó van). Utána mentem, de kinn az utcán nem volt. Vissza mentem kicsit szomorúan.
-*sóhajtás* Most hova lett?! Csak úgy itt hagy?! Valami rosszat mondtam volna vajon?.-gondolkodtam az orrom alatt.-Mindeggy! Nyugi Haru! Majd kibékülünk ha valami van. Most ülj le és kezd el a kövi számot írni!-kezdtem el dalt írni. Jobban lettem a zene írásba menekülve. Arra figyeltem fel hogy elkezdődik a forgatás.Nagyon elengánsak voltak.
Sashi:(Csak a ruhát nézzétek)
RM:Közelebb mentem hogy nézzem. A rendező elmagyarázta a feladatukat. Megfogták egymás kezét, majd Sashi megemlítette hogy mien sexy ebbe a ruhába és mikor elkezdődött a forgatás Nam elkezdett nevetni. Rengeteg bocsánat kérés után újra kezdték a jelenetet. Nagyon Swag-en jártak. Még egy haj igazítást is csinált Sashi. Utána más szemszögeket is kameráztak és bementek a boltba (vagy mibe) és kimonta a rendező a "Cut"-ot. Megnéztem mivan a szünetközbe az ajtó mögött. Mit is gondoltam? Persze hogy semmi. Amúgy szünetközbe ellenőrizték a jelenetet, a rendező elmagyarázta nekik és az üldözőiknek (Akiken fekete és kék mintájú ruhájuk volt. Mivel nálunk kék lessz azoknak a színe akik a BTS-nél feketék) hogy mit kell majd csinálniuk. Utána elkezdődött és Sashi nagyon profin esett el amikor bele lőttek, mindkettőjük nagyon profi volt.
-Cut! Srácok végeztünk. Öltözzetek át és mehettek.-mondta a rendező.
Ők mentek öltözni, vagyis RM még beszélt a kamerához ami a MV shooting-ot vette (igen nem is mondtam hogy közbe amúgy mi ezekhez beszéltünk meg ilyenek). Én addig próbáltam minden időmet a dal írásra irányítani. Mikor már tényleg nem volt inspirációm abba hagytam és elraktam a telefonom. Várakoztam Sashi-ékra. Egyszer csak megláttam Jhope-ot közeledni.Itt a kövi rész! Bocsi a helyesírási hibákért. Remélem tetszik! Majd jön a folytatás!
ESTÁS LEYENDO
Végre idolként az élet!
RomanceHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...