1.Jhope
Jhope egy optimista ember. Nagyon vicces, barátságos, és sose veszti el a reményt semmiben.
Igazi neve Jung Ho Seok.
Ő az eggyik legijedősebb a csapatba Jin melett.
Kedvenc színe a zöld.
Kedvenc évszaka a tavasz mivel, az olyan zöld, és reménnyel teli.
Hogyha stresszes az erdőben sétál és lenyugszik.
Ő a legjobb táncos a csapatban. Ideális lány típusa aki inteligens, okos, szeret könyvet olvasni, tud főzni. Posztja a csapatban Rap-er. (Becenevei a történetben: Hopey, JH, Hoseok, Jhopey.)2.Rap monster
Rap monster a leader a csapatba. Igazi neve Kim Nam Joon. Komoly, vicces fejei vannak, magas az IQ színtje, és mindent eltörik amihez hozzá ér, ő tud a legjobban angoloul. Nagyon jó fej. Ő írja a dal szövegeket Sugával. Szegénynek ki kell bírnia 5 barmot meg 1 zombit, de ő se különb tőlük.
Kedvenc színe a lila.
Imádja nézni az eget. A postja Rap-er.(Becenevei a történetben: RM, Namjoon, Rapmoonie.)3.Suga
Suga a dal író, és a dal alá a dallam megcsináló. Igazi neve Min Yoon Gi.
A csapat legkomolyabb embere, mégis a vicceken ő nevet a legjobban. Neki van majdnem a legnagyobb Fan tábora.
Nagyon okos, komoly, csendes, vicces. Azt mondják ő az apuka a csapatba mivel ő intézi a pénz ügyeket mindig, és nagyon komoly szigorú viselkedése van, és ha RM eltör valamit ő javítja meg.
Kedvenc színe a fehér.
Szeret fotókat csinálni, szereti a főzés harcokat, és a lábát. Nagyon rossz az angol tudása. (Becenevei: Suga, Sugar, SG, Zombi.)4.Jungkook
Jungkook posztja: énekes. Igazi neve Jeon JunKook. Ő a legfiatalabb tag a csapatban, a szemei nagyon szugerálóak, sokszor elbambul. Úgy kezelik a tagok mint egy kis gyereket akire figyelni kell. Sokszor utazáskor elhaggya valamijét, vagy őt haggyák el. Ő a legerősebb a csapatba. (Becenevei: Jungkook, Junkookie, JK.)
5.Jin
Jin posztja: énekes.Igazi neve Kim Sheok Jin. Jin a legidősebb tag a csapatba. Elvileg ő az anyuka a csapatba mivel, ő tud csak főzni, olyan törődős mint egy anyuka, és olyan rossz poénai vannak mint egy anyukának amin csak ő nevet. Szeret főzni, a kutyákat, a cuki dolgokat, eggyüt lenni a többiekkel. (Becenevei: Jinny, JN.)
6.Jimin
Jimin posztja: énekes. Igazi neve Park Ji min. Ő a legalacsonyabb tag a BTS-ben. Nagyon kicsi a kis újja. Nagyon vicces, cuki, és butus. Szemüves, csak kontaklencsét hord. Őt is sokszor elhaggyák utazáskor. Szereti a cicákat. (Becenevei: Chim chim, Jiminie, JM.)
7.V
V posztja: énekes. V igazi neve Kim Tae Hyung. V a fiúk szerint a legtitokzatosabb tag. V szinész mivel a Hwarang című sorozatba is szerepelt. V csendes, vicces, és néha észre se lehet venni hogy ott van. Sexy rosszfiúnak állítják be a klippekben mély érzelmekkel. A mély érzelem igaz, mivel amennyire csendes annyi gondolata, és érzelmei vannak, de egy angyal aki senkit se bántana. Mondjuk mindenkit meg akar védeni. (Becenevei: V, W, Taehyung, Tae.)
Na itt van a BTS bemutatása ha nem ismernétek őket. Bocsi a helyesírási hibákért. Remélem olvasni fogjátok a történetet. Na végre eljezdődik a történet.
YOU ARE READING
Végre idolként az élet!
RomanceHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...