—Tu ești nebun?
Chris își dă jos și pantaloni, rămânând doar în boxeri. Oferindu-mi ca priveliște corpului bine lucrat și definit. Băiatul ăsta mă face să am atac de cord.
Sare în apă și rămâne la fund. Inima îmi bate tare, văzând că el nu se mai iese la suprafață. Încep să mă dezbrac imediat. Rămânând în sutien și lenjerie intima, pielea mea era descoperită și contrastul dintre culoarea vișinie a sutienului, lenjeriei și a pielii mele albe e vizibila.
Mă arunc în apă, deși nu am idee cum să înot. Și simt cum mâinile lui îmi ating coapsele. Senzația dintre căldura pe care o emana și apă rece, îmi dădea un milion de fiori.
—Tu faci mișto de mine?
Țip din toți plămâni la el, în timp ce el râde. Nu înțelege nimic.—Nu s-a întâmplat nimic.
Încearcă să mă apropie mai mult de el pentru a mă calma.—Am sărit în apă pentru că am crezut că ai făcut ceva. Nici măcar nu mi-a păsat că nu știu să înot. M-am gândit doar la tine. M-ai speriat teribil.
În ochii lui se citește vina și confuzia.—Tu nu știi să înoți și totuși ai sărit pentru mine?
Glasul îl trăda enorm.—Da, pentru că te plac enorm și gândul că ai…
Sunt întreruptă din vorbit pentru că el își lipește brutal buzele de ale mele. Sărutul este pasional și conștientizez că i-am maturisit ceea ce simt.—Te plac enorm, diavolul meu blond.
Spune și mă lipește întru totul de el. Mi-am înfășurat piciorele în jurul lui și mâinile sale jucăușe au început să coboare. Acestea s-au poziționat pe fundul meu. Nu i le-am mutat, dar i-am dat un mic ghiont. Îmi înfig unghiuțele in spatele lui, lăsând probabil câteva semne vizibile.
Un strigăt de plăcere i-a părăsit gura și asta m-a făcut să mă înroșesc precum racul.—Daca continui așa, nu o să mă pot stăpâni, diavol mic.
Rânjește pervers la mine.—Ești sub controlul meu, bestiuță.
Vrea să ne jucăm, așa că ne vom juca.—N-aș spune asta.
Înainte să mă spun ceva, el își trece mâinile pe coloana mea vertebrală, făcându-mă să mă arcuiesc. Nici macar un milimetru nu ne mai despărțea.
Mă las moale în brațele sale, precum un koala.—Ar trebui sa ieșim, nu vreau să răcești, mostruleț.
Aprob și iese cu mine în brațe. Și pentru siguranța mea și plăcerea lui, mâinile sale revin pe fundul meu strângând ușor.
Vântul adie ușor și tremur în brațele sale, simte asta și mă strânge puternic.
Îmi pun picioarele pe pătura, uitându-mă după hainele mele. În acest timp, Chris s-a holbat la corpul transformându-mă în rac.—De mine nu trebuie să îți fie rușine, iubire.
Spune și îmi ridică capul din pământ.—Mhm..
Mormăi ceva.—Uită-te la mine. Ochii mei și ai lui se intersectează conectându-ne unul la altul. Simțeam în stomac o grădină zoologică, de la peruși la hipopotami. Te plac, diavol mic. Plus, eu pot defila în fața și fără boxeri. Fac asta și acum, dacă vrei.
Mâinile sale se afla pe betelia de la boxeri. Îl opresc imediat, ignorând faptul că mâinile mele se afla pe boxeri lui.—Și eu te plac, bestie. Dar nu trebuie demonstrație.
Spun și îmi retrag mâinile de pe el.—Tu pierzi, iubito.
Rânjește și îmi face cu ochiul.
CITEȘTI
Necunoscut
Teen FictionDe la necunoscut la mult prea apropiat. 13.12.2018 locul 1 în Instagram 01.07.2018 locul 1 în romantism 12.08.2018 locul 3 în mesaje