26.

3.3K 136 5
                                    

❤️10,567|💬457

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

❤️10,567|💬457

chrisschistad

My babyyy❤️🌌

aylaaa 

lilycolinss Prea dulce💕

aylaaa Bae 💖🌌

jessicamoon I am your baby😡

Mai multe comentarii…

            Citeam comentariul fostei ei mă deranjează și asta e vizibil. Mi-am tras mana și am stat îmbufnată pe durata filmului. Nici macar nu am mai stat atenta la film. Mă deranja enorm faptul că a comentat și că el nu o are la block. Și nu știu cum a reușit să îmi comenteze la poze deși am contul privat. Ceva nu se leagă și văd că nu îl deranjează pe el faptul că m-am îndepărtat. E atent la filmul care cred că e pe final.
          Se trezește din starea de reverie în care cred că era. Realizează și se uită la mine confuz.

—Ce s-a întâmplat, prințesa?
    Se uită trist la mine de parcă nu știe ce se întâmplă.

—Nimic.
   Spun sec, evitându-l în totalitate.

—Nu face asta. Nu te supăra așa și explică-mi ce te deranjează.
      Mă uit la el și simt că totul se calmează.

—Fosta ta e peste tot. Comentează la poza mea, la a ta. Și pare că nu te deranjează. Și nu îmi dau seama cum a reușit să mi comenteze la poza mea având în vedere că am contul privat.
      Vorbesc repede pentru că nu vreau să mă enervez și să mă cert cu el.

—Iubito, uită-te la mine. Degetele sale îmi ating bărbia, forțând puțin contactul vizual dintre noi. Acum ochii mei erau conectați cu ai lui. Noi suntem împreună. Și poate sa comenteze cat o tine tastatura. Sa ne facă cat hate vrea ea. Eu te plac enorm, diavol mic și blond. Eu nu vreau sa renunți la noi din cauza unei frustrate.

NecunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum