29.

3.1K 120 3
                                    

     Brunetul meu statea bosumflat și mă făcea să râd. M-am apropiat de el atât încât să îi pot șopti la ureche :

—Nu a fost momentul potrivit, poate vor mai exista ocazii.
    Îl văd cum rânjește și mă ia în brațe.

—Fii sigură că vor mai exista ocazii.
    Respirația lui îmi făcea pielea să ardă și simțeam că am să mă topesc din moment în moment.
   
—Eu strâng puțin, daca vrei mă ajuți.
    Îi fac semn spre pat, arăta ca un adevărat haos. Puteai spune că s-au întâmplat lucruri indecente.

—Prefer să te privesc, iubito.
   I-am arătat degețelul aducător de pace și m-am apucat de strâns. Am aranjat pernele. Farfuria cu pizza și sucul le-am pus pe noptiera de lângă pat. Îi simțeam privirea atenta a lui Chris pe mine, în mod special pe fundul meu.
    Eram poziționată cu spatele la el, m-am aplecat puțin pentru a întinde pătura când deodată palma lui Chris face cunoștință cu fundul meu.
    Mă întorc la el privindu-l urât și nu apuc să îi spun ceva deoarece ușa se deschide, iar unchiul meu își face apariția.

—Cum a fost pizza?
  
—Delicioasă, pot spune că Ayla e numai bună de măritat.
   Ochii unchiului meu s-au mărit, Chris a râs și unchiul s-a prins că era doar o glumă.

—Ne jucăm cărți jos?
    Unchiul meu întrebă și scoate de la spate un parchet de cărți.

—Mi-ar face plăcere să mă joc, dar nu mai pot sta. Mama se întoarce în seara asta acasă. 
    Nici nu știam că mama lui e plecată.

—Oh, bine.
   Eram puțin tristă că trebuia să plece. Ceea ce îmi dădea oarecum târcoale era faptul că nu mi-a zis nimic despre părinți lui până acum.

—Mi-a părut bine să te cunosc, baiete. Ayla, condu-l pe băiat. Și apropo, sper că ai reținut discuția noastră.
   Maniera în care îi vorbea era una serioasa.

—Nu vă faceți griji, domnule Stone.
    Chris vorbea serios, nu credeam că el poate fi așa.

—Spune-mi Derek, doar faci parte din familie.
   A încuviințat din cap, s-au salutat, iar noi ne-am îndreptat către ușă.

—Îmi pare rău că plec.
   Iar era bosumflat.

—Și eu care credeam că îți pare rău pentru palma pe fund.
   Îi răspund sarcastică, privind cum se amuza, ochii lui căpătând o nuanță diferită de verde-căprui.

—Niciodată. Nu e vina că te fâțâiai drept în fața mea. Iar fundul rău e al naibii de sexi, deci obișnuiește-te, iubito.
    Rânjea la mine și mă sărută scurt pe buze.

—Nu va rămâne așa, iubitule. Am folosit un ton mieros. Îți voi plăti cu aceeași monedă.
    I-am mușcat ușor buza de jos și mi-am băgat mâinile în părul lui, ciufulindu-l.

—Abia aștept să o faci.
       Îmi face cu ochiul și pleacă. Stau și îl privesc cum se urcă pe motor și îmi părăsește cartierul.
       Intru în casa și văd că unchiul meu e la el în cameră, așa că urc sus la mine. Mă trântesc în pat, mirosul de mentol și tutun se resimte.
    Inspir profund și aș vrea să nu îi expir mirosul. Dar, din păcate, nu pot, las aerul să îmi eliberează plămâni și strâng perna în brațe. Hainele sunt incomode de dormit, așa că mă schimb. Îmi iau o pereche de pantaloni scurți și un tricou.

    Privesc stupefiată, locul unde palma lui a făcut contact cu fundul meu, s-a învinețit și a capăt o culoare ciudată.


Chris🧛🏻‍♂️

Mi-ai învinețit fundul. Mi-o vei plăti, Schistad. Vei vedea tu.

Nu mă face că mă întorc și aștept să îmi plătești cu aceeași monedă. Să știi am un fund bun😎

Nu acum. Vezi mâine ce pățești. În locul tău, aș fugi când m-aș vedea.

Tu pierzi, am cel mai mișto fund pe care îl poate avea vreun băiat vreodata. Nu am sa fug. O să fie plăcut să te văd că încerci 😋.
22:50
Știi și tu că am un fund bun. Nu-i așa?

Orice te face să dormi la noapte, iubitule. Eu mă pun să dorm, vezi ce mai faci. Somn ușor ❤️.

Hahahah. Nu fac nimic, iubitoo. Somn ușor și ție, tasmanian blond.❤️❤️ 


    Așez telefon pe noptiera, zâmbesc ca o idioată. Îmi pun capul pe perna pe care el a stat și adorm ușor, ușor.

 

NecunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum