Chris
O aștept de 5 minute, dar am păcălit-o pentru că îmi doream să o văd. Să o văd din nou pe fata care îmi bântuie visele.
Și imediat apare. Frumoasa adormită ce trebuia trezită cu un sărut, nu cu un apel telefonic.De după colț apare micuța adormită ce încă cască și are ochișorii ușor umflați.
—Nu credeam că o să vi, sincer.
—De ce ai crede asta? Mi-ai spus sa vin și am venit. Nu vreau să te dezamagesc.
Ochii ei s-au mărit considerabil și obraji au căpătat o culoare roșiatică.—Eram sarcastică. Nu știam asta.
—Nu știi multe, Aurora.
Îi pup năsucul și privesc cum se înroșește și mai rău. Fata asta creează dependență.—Ai de gând sa ți freci lampa, Aladin? Sau îmi zice ce nu știu ?
Starea ei se schimbă rapid pentru a masca faptul că e vulnerabilă.— Off, prințesă. Ce mă fac cu tine ?
—Îmi iei un castel și ciocolată multă.
E așa haioasă încercând să se strâmbe.—Uite acolo un castel.
Fac semn spre topoganele ce erau aranjate in așa manieră încât să pară un castel.
Prințesa fuguța se urcă în castel.—Mi-ar trebui un prinț.
Tonul ei e trist și stă bosumflată.—Prinț Christian, la ordinul dumneavoastră prințesă.
Fac o plecăciune și observ că aceasta s-a înveselit.—Aici se putea juca Romeo și Julieta.
Shakespeare, de ce esti tu în gândul ei? De ce nu sunt eu?—O, Romeo. Unde ești tu, Romeo?
E drăgălașă.—Sunt chiar aici.
—Atunci prinde-ma, fraiere.
Observ cum începe să alerge. Îi dau avans și pornesc și eu.
In scurt timp, o prind. Era la baza unui topogan.—Ce recompensă primesc că te am prins ?
—Asta.
Și brus îi simt buzele peste ale mele. Imediat mă conformez și preiau controlul. Fata asta e un adevărat mister.
Rupe sărutul și mă privește fix în ochii.—Știi, că nu te voi lăsa in pace, nu ?
—Cine a zis că vreau să o faci?
O strâng in brațe, simțind cum inima ei dansează în pași inimi mele.
username
❤️1,667|💬1000
username
@chrisschistad svț.
Chris și misterioasa lui iubita.
CITEȘTI
Necunoscut
Novela JuvenilDe la necunoscut la mult prea apropiat. 13.12.2018 locul 1 în Instagram 01.07.2018 locul 1 în romantism 12.08.2018 locul 3 în mesaje