34.

3K 131 6
                                    

❤️16,757|💬 678

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

❤️16,757|💬 678

aylaaa

I am his 🔒

And he is mine❤️🔒

👤 chrisschistad

noora_saetre Aviz amatoarelor 🤬
    aylaaa Exact😉

chrisschistad Forever🅰️&©️❤️❤️
                aylaaa ∞❤️

isakkk Ce frumoasă ești ☺️

william_magnusson Și amatorilor🤬.
chrisschistand Că bine spui😉

lilycolinss Bonnie și Clyde 🤭
aylaaa Să știi 🤭❤️

Mai multe comentarii…

 
        Chelnerița îl soarbe pe Chris din privire, acesta nu îi acorda atenție. Mă privea în ochii, zâmbindu-mi, mana lui era împreunată cu a mea. Simțeam cum fierb la foc mic. S-a lungit pentru a se mai holba la el.
     Se întoarce aducându-ne nota, observ cum își strecoară numărul de telefon. Atât i-a trebuit.

—Poți să vii puțin?
   Se întoarce pe călcâie, uitându-se plictisită la mine.

—Da, vă pot ajuta cu ceva?
   Vorbea cu mine, dar îi arunca priviri indiscrete brunetului meu.

—Ești plătită în plus dacă te dai la clienți sau pur și simplu așa ești tu?
    Se uită lung la mine, câteva capete erau întoarse spre noi.

—Poftim?
   Era stupefiată, deși pare idioată.

—Te întreb încă odată. Ești plătită să fii așa sau ești tu, ușuratică?
       Chris râdea și mă privea mândru. Șefa domnișoarei ușuratice vine langa noi, deoarece probabil a fost anunțată. Era o doamnă in floarea vârstei, purta un costum obișnuit negru, părul îi era prins în coada de cal și tocurile înalte, îi conferă o postură intimidantă.

—S-a întâmplat ceva?
   Vocea ei denota faptul că nu îi plăcea ce se întâmplă.

—Da. Eu am venit aici să mănânc, nu ca angajata dumneavoastră să îi facă ochii dulci soțului meu.
     Zâmbetul lui Chris s-a mărit considerabil. Fața chelneriței se albise în totalitate.

—Vă rog să îmi scuzați angajata.
     Fata stătea cu capul plecat, mă simțeam bine. Pentru că am apărat ceea ce am de o fata cu moravuri ușoare.

—Mda. Acum să ne scuzați, plecăm.
    Chelnerița și șefa dânsei pleacă către bucătărie, iar noi ne îndreptăm către ieșire. 
       Mergeam ținându-ne de mâini și zâmbind.

—Soț, deci ?
   Rânjetul lui era de-a dreptul neobișnuit.

—Nu îți convine?
   Ridic privirea către el și îl privesc.

—Ba da. Mă încântă la nebunie, soția mea.
     Mă sărută flămând, plasându-și mâinile pe talia mea. Una coborând ușurel și se așeză pe fundul meu, strângând ușor.

NecunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum