❤️12,347|💬
aylaaa
he's mine❤️💍
👤 chrisschistad
Comentariile au fost dezactivate…
Am postat poza înainte de a ne îndrepta către plaja.
Ne aflam în același loc, unde am fost de ziua mea. Locul ăsta e locul nostru.
Priveam gânditoare marea și miile de gânduri, idei îmi trec prin fața ochilor.—La ce te gândești, prințesă? Sper că la mine.
Chicotește și mă trage mai aproape de el.—Ce o să se întâmple cu noi?
Mă jucam cu inelul primit de la el și inima îmi bubuia în piept.—Ce vrei să spui, Ayla?
Preț de o secundă privirile noastre s-au întâlnit, nu mi-a spus pe nume până acum. Lucrul acesta mă deruta puțin.—Ce o să se întâmple cu noi la finalul verii? La finalul liceului?
Privirea îmi era ațintită către inel.
Degetele sale lungi îmi ridică privirea, conexiunea inimilor noastre e atât de puternică încât le pot auzi.—De la finalul verii până la finalul vieții, am să fiu aici, prințesă. Timpul poate să treacă peste noi, dar ceea ce simțim e imposibil sa treacă. Ayla, diavol blond, nu te las să pleci.
Îmi sărută mâinile și arată către inel.—Acest inel e promisiunea că noi rămânem. Plus, avem un contract.
Zâmbesc liniștită și îl îmbrățișez. Strânsoarea lui mă face să mă simt în siguranță.
Inima e beata de fericire, e fericită că el o să rămână etern.—Am nevoie de tine..
Mormăi încet, aproape indescifrabil.—Și eu am nevoie.
Stăteam întinși pe nisip uitându-ne la nori ce treceau, liniștea nu era apăsătoare, din contră. Ne bucuram unul de anul de liniște, o împărțeam. Capul îmi era așezat pe pieptul său, inima lui dansa pe ritmul inimii mele făcând un sincron.
Fericirea mea are niste ochii hipnotizanți și părul ciufulit.
…—Haide, prințesă. Nu e rece apa.
Chris era în apă și strigă să intru și eu.
Nu știu ce a fost în capul meu, dar am intrat. Contactul dintre pielea mea și apa oceanului îmi dădea fiori.—Ai dreptate, nu e rece. E bocnă.
Îi arăt degetul aducător de pace și miracole, încercând să ies.
Mă prinde de mână și mă trage in brațele lui. Mă ridică și mă așeză cu grijă pe umeri săi.
Mâna lui buclucașă se așa pe fundul meu, strâgând ușor.—Chris, îți rup capul.
Îl ameninț, dar obțin de la el ciupituri de fund și un râs zgomotos.—Care cap?
Râde zgomotos și eu încep să îmi marchez teritoriul cu unghiile pe unde apuc.
Iese cu mine din apă, nu înaintea de a mă băga la fund.—Te omor, Schistad.
Țip, în timp ce stau pe umărul său acum ca un sac de cartofi.—Mă iubești, prințesă.
Îl ciupesc de spate, lăsând semne. Iar el mă mușcă de fund, potolindu-mă.
CITEȘTI
Necunoscut
Teen FictionDe la necunoscut la mult prea apropiat. 13.12.2018 locul 1 în Instagram 01.07.2018 locul 1 în romantism 12.08.2018 locul 3 în mesaje