—Sunt bune, iubito!
Gura lui Chris era plină de clătite și era murdar de ciocolata pe față. Îl priveam amuzată și mă simțeam mândră de băiatul meu.—Poftim.
Întind către el un șervețel pentru a se șterge pe față, pentru că ciocolata era în jurul gurii sale și arata comic.—Sau am putea face așa.
Îmi ia șervețelul din mână și se întinde peste masă. Acum buzele sale erau peste ale mele, mă săruta ușor. Simțeam cum ciocolata de pe fața lui ajunge pe a mea.—Uite, tu ai ciocolata pe față.
Rânjește la mine și îi apuc fața în palme și îmi frec fața de a lui.—Uite, acum, avem amândoi.
Zâmbesc precum un copil mic și îl privesc galeșă.—Hai să ne spălăm pe față, după trebuie să îți dau și spun ceva.
Tonul său era serios, în timp ce privea lui era stingheră. Nu îmi puteam da seama daca e de rău sau de bine, dar în mod cert pielea mea se transformase în piele de găină.
Am ajuns la baie și ne am poziționat, unul pe o parte și celălalt pe cealaltă parte. Am dat cu apa pe față și din greșeala l-am stropit.—Așa faci?
Nu apuc sa mai spun nimic deoarece Chris aruncă cu apa spre mine. Apa rece ajunge pe tricoul meu. Nici eu nu mă las mai prejos și arunc cu apă.
Fără să conștientizăm, începusem o bătaie cu apă în baie.
Când apa a început să se adune pe jos, ne oprim.—Eu dau cu mopul, am făcut baltă aici.
Râd și îl văd cum zâmbește cald.—Eu mă duc la tine în cameră și când ajungi o sa vezi ce ți am pregătit.
Fac ochii mari și mă uit la el cum pleacă. Privirea îmi alunecă, în mod nevinovat, pe fundul său.—Am un fund excelent, așa-i?
Îl aud țipând și râzând. Îmi dau ochii peste cap și râd.
CITEȘTI
Necunoscut
Teen FictionDe la necunoscut la mult prea apropiat. 13.12.2018 locul 1 în Instagram 01.07.2018 locul 1 în romantism 12.08.2018 locul 3 în mesaje