35.

3.2K 110 35
                                    

       Eram in lumea viselor până în momentul în care telefonul meu a început să sune, întrerupând sesiunea de vise cu mine, Eduard și Jacob din Twilight, se băteau pentru mine.
       Apăs pe butonul verde și de la capătul telefonului se aude vocea lui Chris.

—La mulți, mulți ani, iubito!!
    Vocea lui suna la fel de somnoroasă ca a mea și m-a făcut să realizez că azi împlinesc vârsta de 17 ani.

—Mulțumesc, iubitule.
    Vocea mea suna foarte somnoroasă.

—Te-am deranjat?
    Avea o urma de amuzament în glas, amintindu-mi de prima noastră conversație.

—Nu e 3 dimineața și de data asta nu mai deranjat.
    Eram amuzată și încântată în același timp. De când a intrat în viața mea totul s-ar schimbat într-un sens neobișnuit. Într-un sens în care nu mă așteptam.

—Nu e 3 dimineața, dar trebuie să dormi. Azi te așteptă o mulțime de surprize.
   Simțeam nevoia să știu ce a pregătit și nici măcar nu mi-a zis când a pregătit. Nu înțeleg când a avut timp să pregătească totul.

—Știi că mi-ai cam omorât somnul?Când ai avut timp să pregătești surprizele?
      Mă omora curiozitatea.

—Prințesă, vei afla ce surprize ți-am pregătit în câteva ore. Acum la somn.
     Era somnoros, asta însemna că s-au chinuit să pregătească totul.

—Bine, prințișor. Somn ușor!
     Mă resemnez și am să aflu totul când mă trezesc.

—Somn ușor, prințesă!
    Acum încep să îmi simt ochii din ce in ce mai grei și adorm aproape instant.

***

       În camera mea plutea mirosul de clătite, silindu-mă să mă deschid ochii. Mă ridic în șezut și mă uit către sursa mirosului. Pe noptiera era așezată o farfurie cu o clătită cu ciocolată și un bilețel.
      Apuc clătita și mușc cu poftă, papilele mele gustative erau în extaz. Apuc cu cealaltă mână iau bilețelul și îl citesc :

La mulți ani, prințesă❤️
N-ai idee cât ne-am chinuit să facem clătite. Sper că ți-a plăcut, daca mai vrei, coboră jos.

Te așteptăm ❤️.

     Mă ridic repede din pat și fug către bucătărie. Aproape că alunec pe scări în încercarea de a sări peste unele.
Imaginea oferita de ei era epică.
       Unchiul întorcea ceea ce pare a fi ultima clătită, iar Chris le umple cu ciocolata. Care accidental mai ajunge in gura lui sau pe fața lui. Arătau haios, unchiul plin de făină și Chris cu ciocolata.
      După ce au terminat, au bătut palma și m-au observat. Unchiul Derek se apropie de mine, îmbrățișându-mă și îmi oferă un sărut părintesc pe frunte.

—La mulți ani, scumpo.
     Mă îmbrățișează din nou.

—Mulțumesc, unchiule.
    Zâmbesc și mă uit către Chris ce mă privea fără să clipească. Acum realizez că încă sunt in pijamalele cu prințesa Aurora, pijamaua era alcătuită dintr-un o pereche de pantaloni scurți și un tricou cu Aurora. Mă fac roșie ca focul și îmi las capul în jos.

—Mă duc să mă schimb și să fac un duș, copii. Mă scuzați.
     Eram roșie și țineam capul în jos. Aud telefonul lui Chris scoțând cu sunet, semn că a făcut poză. Lasă telefonul jos și se apropie de mine.

—La mulți ani, prințesă.
     Îmi zâmbește drăgăstos și mă sărută tandru. Mă ține strâns de talie și cu mâna stângă îmi mângâie obrazul.

—Nu trebuia să faci atâtea, Chris.
    Obrazul meu ardea sub atingerea lui.

—Cum să nu? Odată face prințesa mea 17 ani. Și asta e abia prima surpriză, iubito.
      Îi iau ciocolata de pe obraz cu degetul și gust. Înghite în sec privind.

—E mai gustos să mănânc ciocolata de pe fața ta.
     Zâmbesc triumfător către el.

—Nu mai face asta, iubito. Îmi faci pantaloni sa fie prea strâmți, mult prea strâmți

—Deci înseamnă că eu câștig.
     Îl sărut scurt și zâmbesc.

—Mai vedem, prințesă. Și să știi a doua surpriză e aici.
      Mă încrunt încercând să înțeleg la ce se referă. S-a curățat pe față și mă apucă de mână conducându-mă către curtea din spate.
      Deschide ușa și imediat zăresc un ghemotoc de blană alergând prin curte.
      Ghemotocul vine către mine și mă primește așa drăgălaș.

—Mi-ai luat un cățel?
    Mă uitam la el cu ochii plini de lacrimi.

—Nu voiam să te fac să plângi, prințesă.
   Îmi șterge cu podul palmei lacrimile ce au început să curgă incontrolabil pe obraji.

—Ce nume îi punem?
   Zâmbeam ușor.

—Ce spui de Seven ?
    Se uită plin de speranță către mine.

—E perfect. Îți place numele ăsta?
      Latră fericit și dă din codiță. Ochișorii lui albaștri se uita către noi. Îi fac o poza micuțului meu.
    Unchiul vine din spate cu o castron plin cu mâncare și unul cu apa pentru micul Seven.
     Se năpustește asupra mâncării, amintindu-mi că așa arăt și eu.

❤️15,745|💬 680

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

❤️15,745|💬 680

aylaaa

Seven❤️
#family #newmember #perfectpuppy

👤 chrisschistad, derek_stone

noora_saetre Ți-a luat cățeluș, aww❤️. @william_magnusson tu ce aștepți?
william_magnusson Am să îți iau. Mersi, @chrisschistad

lilycolinss Ce drăgălaș e❤️☺️
aylaaa ☺️☺️

chrisschistad Orice pentru iubita mea❤️❤️🤭.
aylaaa bae❤️

jessicamoon Parca nu-ți plăceau câini😒.
emma_stone Și totuși a stat cu o cățea ca ține.

username56 Cel mai frumos cuplu #Aychris ❣️


Mai multe comentarii ...

NecunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum