22.

3.4K 136 14
                                    

          Totul în viața mea a intrat pe un făgaș normal și pot spune că sunt foarte mulțumită de cum e totul acum. Îl am pe Chris, familia și prieteni, mă fac fericită și totul e perfect. Nu cred că ceva mai poate apărea ce nu va strica viața.

—Ayla, vino până jos.
Vocea unchiului meu se auzea destul de tare și starea mea era mult prea bună. Așa că am coborât.

—Ce e?
    Îl priveam cum se uita nedumerit la ecranul telefonului său.

—Mi-am făcut cont de Instagram.
  Cuvintele tocmai ieșite pe gura lui păreau ciudate. Să îmi văd unchiul postând pe insta, e ca și cum T-Rex ar dansa într-un tutu roz.

—Și care e problema?
    Am înghit nițel în sec.

—Care poza crezi că e mai bună să o pun la profil?
     Ooo, doamne, nu îmi venea să cred că asta mă întreabă. Îmi arată doua poze :

 Îmi arată doua poze :

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Unchiul meu e un bărbat foarte foarte chipeș, trăsături fine, ochii albaștri și mușchi din plin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Unchiul meu e un bărbat foarte foarte chipeș, trăsături fine, ochii albaștri și mușchi din plin. Viața lui amoroasa, nu știu ce se întâmplă. Nu îmi mai spune nimic despre el.

—Prima, îmi place, deși în a doua ți-se văd mușchii.
    Mă cam sperie nițel faptul că deodată își face cont de Instagram. O să îmi zică curând că are și snapchat.

—O pun pe prima, scumpo. Apropo, îmi accepți cererea ?
    Iau telefonul în mână și intru pe insta.

derek_stone ți-a trimis cerere de urmărire.
Ați acceptat cererea.
derek_stone a început să te urmărească. 
Ați început să îl urmăriți pe derek_stone.

—Gata. Ți-am dat și follow înapoi. Eu o să dau comandă de pizza.
   Gândindu-mă deja ce urma să comand și să înfulec.

—Stai pe loc, domnișoara.
    Vocea lui era hotărâtă și tonalitatea vocii era joasă.

—Ce e? Nu știi să scrii in biografie?
  Îl ironizez puțin în glumă.

—Cine e Chris Schistad?
    Înghit în sec și simt cum obraji îmi ard instantaneu.

—Păi… e…
   Cuvintele nu prea ieșeau pentru că nu știam cum avea să reacționeze.

—Ar trebui să îl chemi aici, să îl cunosc.
     Spune în timp ce își trosnește degetele de la mâini și având o privire de bătăuș.

—Vorbești serios?
    Nu știam ce să spun și idee mi se părea destul de inconfortabilă.

—Foarte serios. Vreau să știu cui o sa îi rup oasele dacă te văd supărată.
     Spune zâmbind, ceea ce însemnă că nu a vorbit serios la faza bătaia.

—Vorbesc serios, totuși. Invită-l la noi în seara asta.

—Okay.
  Spun în timp ce urc scările. Din o seara obișnuită, se va transforma în întâlnire cu părinți.

Chris🧛🏻‍♂️

Hei, Chris. Unchiul meu și a făcut cont de Instagram și a văzut poza cu noi. Și m-a întrebat cine ești și i-am zis. Și mă întrebam dacă poți să vi în seara asta la mine. Vrea să te cunoască și dacă nu vrei, e ok. Abia am inceput sa ieșim și poate nu vezi relația noastră ca fiind ceva serios. Oricum, mă anunți.
Trimis✓

P.S. vom avea pizza.
Trimis✓

Acum aștept să îmi răspundă. Am un milion de emoții și ideii. Telefonul bâzâie și îl iau imediat dar e doar o notificare de la YouTube. Îl pun înapoi pe pat și aștept.

NecunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum