~THE END~

1.2K 52 4
                                    


Τελος


Χλοη

„Εισαι ετοιμη?“ με ρωτησε ενω με αγκαλιασε απο πισω και με φιλησε απαλα στο λαιμο.
„Ετοιμη“ χαμογελασα και γυρισα να τον κοιταξω.
Με φιλησε στην μυτη πηρε την βαλιτσα μου στο ενα χερι και με το αλλο επιασε το χερι μου.
Πηγαινοντας στην πορτα πεσαμε πανω στον Αγγελο.
„Θα μου λειψεις αδερφουλα“ ηρθε και με πηρε μια σφιχτη αγκαλια.
Τον αγκαλιασα και εγω οσο πιο σφιχτα μπορουσα.
Θα μου λειψει τοσο πολυ.
„Και εμενα θα μου λειψεις αδερφουλη“ με το ζορι κρατουσα τα δακρυα μου.
Ειμαι ετοιμη να κλαψω.
Δεν τους αντεχω τους αποχαιρετισμους.
„Να προσεχεις ναι? Νικο αν παθει κατι μα την παναγια θα ερθω και-“,
„Ηρεμησε ρε Αγγελεεεε“ τον κοιταξα στα ματια ενω ακουγα τον Νικο να γελαει απο πισω μου.
„Θα την προσεχω σαν τα ματια μου μη ανησυχεις! Στο υποσχομαι!“ ειπε ενω χαμογελουσε ως τα αυτια κοιτωντας με.
Αχ ποσο λατρευω το χαμογελο του. Αυτα τα λακακια του.
Δεν περιμενα ποτε να καταληξουμε ετσι.
Εγω με τον Νικο.
Που στην αρχη δεν τον αντεχα και ημουν ικανη να του ξεριζωσω το κεφαλι.
Ο Λουκας με καμια.
Καπως λυπαμαι που χωριστηκαμε ετσι.
Καλα ενταξει.
Μετα απο αυτο που εγινε λογικο.
Οσο μιλουσαμε με τον αδερφο μου ηρθαν και οι δυο ηλιθιες κολλητες μου τρεχοντας και ανασαινοντας λες και ετρεχαν για ωρες.
„Σε-Σε προλαβαμε“ ειπε η Ηβη ενω στηριχτηκε στον τοιχο και προσπαθουσε να ηρεμησει.
Το ιδιο και η Τατιανα.
Μας επιασε ολους ενα γελιο.
Ποσο θα μου λειψουν.
Θα μου λειψουν απιστευτα πολυ.
„Ελατε εδω ρε χαζες“ ανοιξα τα χερια μου για αγκαλια.
Ετρεξαν σε εμενα και με αγκαλιασαν πολυ σφιχτα.
„Θα μας λειψεις τοσο πολυ..“ ειπαν και οι δυο ταυτοχρονα.
Αχ δεν μπορω να κρατησω τα δακρυα μου πλεον.
Αρχισαν να κυλαν στα μαγουλα μου.
Απο τις αναπνοες τους καταλαβα πως εκλαιγαν και αυτες.

Μειναμε αρκετη ωρα ετσι μεχρι που ακουσα την φωνη του Νικου πισω μου.
„Μωρο μου πρεπει να φυγουμε“

Αυτο ηταν λοιπον.

Τελειωσαν ολα.

Ολες οι φασαριες.

Ολα τα μπερδεματα.

Ολα.

Με πηρε ο Νικος αγκαλια και πριν βγουμε απο την πορτα του διαμερισματος γυρισα να ξανα κοιταξω τις φιλες και τον αδερφο μου.
Τους χαιρετησα αλλη μια φορα και κατεβηκαμε κατω.
Ενω εβαζε την βαλιτσα μου στο πορτ μπαγκαζ, εγω καθισα στο αυτοκινητο και προσπαθουσα να σταματησω τα δακρυα μου.
Καθισε στην θεση του οδηγου και με κοιταξε.
„Ελα ρε Baby μη κλαις..“ ειπε στεναχωρημενα και μου σκουπισε τα δακρυα.
„Δεν φευγεις για παντα και εξαλλου ειμαστε μαζι! Θα τους βλεπεις καθε χρονο και μπορειτε να μεινετε σε επαφη εξαιτιας της δημοφιλες εφευρεση το ιντερνετ μωρο μου“ με εκανε να γελασω.
Τον κοιταξα γλυκα στα ματια και τον φιλησα απαλα.
„Εχεις δικαιο. Παμε!“ ειπα με ενα χαμογελο.
„Ετσι σε θελω!“ φορεσε ζωνη και εβαλε μπρος.

Φευγαμε για σπουδες στο εξωτερικο.

Μαζι ναι.

Θα μεναμε στο ιδιο διαμερισμα και θα πηγαιναμε και στο ιδιο κολεγιο.

Τελειο ετσι?

Επιασα το χερι του και εβαλα τα δαχτυλα μου αναμεσα στα δικα του.
„Σε αγαπαω Νικο“ ειδα το χαμογελο του.
„Και εγω σε αγαπαω μωρο μου“ ειπε ενω φιλησε απαλα το χερι μου.

 „Και εγω σε αγαπαω μωρο μου“ ειπε ενω φιλησε απαλα το χερι μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Μαθαμε πως ειχε κληρονομησει απο την μαμα του πολλα χρηματα...
μετα τις σπουδες μετακομισαμε νεα Υορκη οπου χτισαμε την δικη μας φιρμα και αγορασαμε δικο μας σπιτι...
μου εκανε προταση γαμου...
ηταν μεγαλη εκπληξη για εμενα...
μα ειχα και εγω μια εκπληξη για αυτον...
ημουν εγκυος...
στον τριτο μημα...
χαρηκε πολυ...
γεννησα ενα ομορφο κοριτσακι το οποιο το ονομασαμε Στελλα...
το ονομα της μητερας του...

ετσι θα ειναι παντα κοντα μας...

Αυτη ηταν η ιστορια μου...Η απιστευτη ιστορια ενος κοριτσιου που δεν ηξερε τι ειναι λαθος τι σωστο...εμαθε τι σημαινει αγαπη...αληθινη αγαπη και οχι ο ενθουσιασμος που περνουσε για ερωτα...γνωρισε τον εαυτο της...ανοιχτηκε στο ατομο που πιστευε πως μισει...ξεκινησε μια νεα ζωη μαζι του...μια ζωη που δεν περιμενε να ζησει...

μη κρινεται τα ατομα απο την εμφανιση η το τι δειχνουν οτι ειναι γιατι συνηθως κρυβουν τον αληθινο τους εαυτο για να μη πληγωθουν η γιατι φοβουνται να τον δειξουν...πολλοι το παιζουν καλοι ενω δεν ειναι και αυτοι που το παίζουν κακοι και απομακροι ειναι συνηθως οι πιο ευαισθητοι και σωστοι...δεν παει σε ολους αυτο μερικοι ειναι γεννημενοι με την κακια αλλοι γινονται με τον καιρο ετσι επειδη τους κανουν τα ατομα γυρω τους ετσι...

πιστευα και εγω οτι ο Λουκας ειναι ο καλος και ο Νικος ο κακος...μα και εγω εκρινα πριν τους γνωρισω και μολις το εκανα εμαθα τους αληθινους τους χαρακτηρες...

Don't judge a book by it's cover
_______________________________________

Λοιποοοον αυτη ηταν η ιστορια μου ευχομαι να σας αρεσε..θα χαιρομουν πολυ αν μου γραφατε τις γνωμες σα λεγοντας τι σας αρεσε και τι θα αλλαζατε ❤

Θα ανεβασω την νεα μου Story soon❤

Σας ευχαριστω πολυ πολυ πολυ που την διαβαζατε και ψηφιζατε ελπιζω να σας αρεσουν και η επομενες μου ιστοριες οσο αυτην ❤

Love you guys ευχαριστω και παλι💋❤

~Τα αδέρφια ~Where stories live. Discover now