Bölüm 1
~Caroline~
Herkesin geçmişi vardır, herkesin geçmişinde karanlık yanları, sırları ve acıları vardır ama benim geçmişimde hiç bir şey yoktu. 15 yaşımdayken yaşadığım yeri terk ederek hayata başlamıştım, 18 yaşımda ise birini öldürerek bir kurt olduğumu öğrenmeştim. Şimdi ise ölen ailemin son varisi olan bir prensestim ve bunu herkesten saklamak zorundaydım. Ama artık yalnız değildim, ailem olmasa bile aynı kanı taşıdığım insanlar ile yaşıyordum. Kurtlar ile yaşıyordum, kulağıma gelen hışırtılar ile birden arkamı döndüm. Görünürde hiç bir şey olmasada hışırtı sesleri çok net kulağıma geliyordu. Buradan çabucak uzaklaşmam gerekti. Önüme döndüğümde önümden çok hızlı bir şeyin geçtiğini gördüm. Uzaklaşmak için koşmaya başladığımda ise artık her şey için çok geçti. Önümde o gülüşüyle, sarı saçları ve kehribar rengi gözleriyle duruyordu. Buda kimdi böyle yada daha doğru soru bu ne ?"Sende kimsin böyle ?"
"Oh,aşkım kurtlarda ünümün bu kadar yavaş yayılacağını beklemiyordum. Özeliklede bu bölgedeki kılanda."
"Hala sorumun cevabını alamadım yabancı."
"Küçük kurt herkes gibi beni sende tanıyacaksın."
Adamın bu cevabıyla çok sinirlenmiştim, onun kolunu büküp bir ağaca yaslamıştım. Adam hiç acı çekiyormuş gibi durmuyor aksine gülüyordu. Çok hızlı bir şekilde beni çevirdi ve ağaca yasladı. Bir eli boğazımdayken diğer eliylede boşta kalan elimi ağaca sabitlemişti. "Multimedya"
"Bak küçük kurt, eğer beni tanısaydın şuan karşımda titriyor olur bunu yapmaya cesaret bile edemezdin. Şimdi bana sürünün yerini söylede işime devam edebiliyim."
"Gerçekten mi ? Seni tanıyorum, basit bir vampirsin. Ayrıca sana gerçekten sürünün yerini söyleyeceğimi mi düşündün? Üzgünüm ama ben senin yatağına attığın fahişelerden biri değilim."
"Oh,aşkım beni kıskanman güzel bir şey ve doğruyu söylemek gerekirse şuan işim olmasaydı yatağımda zevkten kıvranıyor olurdun. Ama ne yazık ki benim işim var, şimdi klanının yerini söyle!"
Gözlerimi kehribar rengine çevirip ağaca sabitlediği elimi kullanıp onun kolunu aynı şekilde büktüm ve yerde duran iki dal parçasının birini karnına diğerini ise kalbine geçirdim. Vampirin öldüğünü kontrol etmeden sadece klanımın bulunduğu yere doğru koşmaya başladım. Sonunda varabilmiştim. Bir ağaca tutunarak soluklandıktan sonra bataklıkta ki kulübeye girip bir bardak su aldım daha sonra Maria'nın toplandığını gördüm elindeki kıyafetleri bir bir sırt çantasına koyarken hızlıca yanına gittim ve elinde ki kıyafeti yere fırlattım.
"Maria ne yapıyorsun ?"
"Asıl sen ne yapıyorsun Care ? Sue'nin ne dediğini duymadın mı ?"
"Neden bahsetiyorsun sen ?"
"Care yine ormandaydın demi ? Duymaman normal, Sue bugün kahvaltıda Klaus'un buraya geliceğini ve kurtları kendisi gibi bir meleze dönüştüreceğini söyledi."
"Ah Maria bunun için toplanmana gerek yok, biz onun klanından değiliz."
"Care, Klaus'un klanı 978 yıl önce sona erdi. Yani Klaus'un klanının soyu tükendi. Klaus'un asıl babasının iki oğlu vardı, biri Klaus diğeri ise Ethan. Klaus vampire dönüştükten sonra daha doğrusu meleze dönüştükten sonra tek hayatta ve klanı sürdüren Ethan oldu ama Ethan 22 yaşında öldükten sonra klanı sürdüren kimse kalmadı. Şimdi ise Klaus'un klanı olmadığı için bütün kurt klanlarını kendisi gibi bir canavara dönüştürerek bir ordu kuracak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Kız
FanficKlaus Mikaelson, New Orleans'ın kralı sonunda melez ritüelini gerçekleştirmiş ve şimdide melez ordusunu kurmak için kendi klanını araştırıyordu. Fakat karşısına çıkan genç kurt Klaus'un aklını başından almıştı bile. Genç kurt bu durumdan rahatsız ol...