Bölüm9
~Klaus~
Dün geceden beri yaşadıklarımı düşünüyor ve çözüm bulmak için çabalıyordum ama o kadar çok düşmanım vardı ki birine çözüm bulsam diğeri açıkta kalıyordu. Caroline'yı güvende tutmak benim birinci görevimdi ama taht oyunları başlamış durumdaydı. Marcel'i ve küçük cadısını şimdilik halletsem bile yakında kurtlar kraliçesini merak edicekti ve rahat durmayacaklardı. Cadıların ise son oyunu yeterince açıktı, buda yeni bir plan içinde oludukularını gösteriyordu. Katherine'nın gelmesi ile yeni bir sorun daha baş gösterirken birde benim aile bireylerimle uğraşmam gerekecekti. Sevgili annem ve kardeşi sevgili teyzem ölü olsalar bile rahat durmuyorlar sürekli geri gelmenin ve bizi yok etmenin yollarını arıyorlardı. Benim çocuğumu ise dünyaya tekrar dönmek için kullanabilirlerdi, Freya bu konuda araştırmalar yapıyordu ve şimdilik böyle bir yol oluğunu düşünmüyordu. Bu konunun üstüne oldukça yoğunlaşmıştı sonuç olarak Dahlia dönerse başı büyük bir derde girecekti, ayrıca Easter'ın adı anıldığında bile gözlerindeki nefreti görebiliyordum. Birde yetmezmiş gibi son günlerde kendimi Caroline'nın yanında oldukça tuhaf hissediyordum. Onun o değişik halleri bazen benim sinirlerimi tepeme çıkarsada çoğunlukla beni memnun ediyordu. Bana karşı gelmesi, sevimli yüz ifadesi, şaşkınlıkları ve daha bir çok özelliği. Şu ana kadar gördüğüm kadarıyla da Katherine'le bile anlaşmayı başarmıştı. Zaten Rebekah ile anlaşıyordu ama şimdi artık kardeş gibilerdi. Bazen Rebekah, Katherine'ı öldürme teşebbüslerini girince korkusuzca araya atlıyor ve bir şekilde ikisini de sakinleştiriyordu. Elijah ise vampirlerle uğraşıyordu ve Katherine'nın gelmesiyle azda olsa yüzü gülmüştü. Rebekah her zamanki gibi Caroline ve bebekle ilgileniyor arada hobi olarak Katherine'nın boynunu kırıyordu. Katherine'dan aldığım haberle Caroline'yı uzakta ki kır evine göndermeye karar vermiştim, orada güvende olacağına emindim ayrıca Rebekah'da onunla beraber gidecekti böylece Caroline kesin bir şekilde güvende olucaktı. Odamdan çıkarak Rebekah'yı aramaya başlamıştım ama bulamamıştım. Katherine salonun ortasında baygın olarak yatıyordu demek ki Rebekah kısa zaman önce buradaydı. Mutfakta olabileceğini düşünerek adımlarımı mutfağa yönelttim. Mutfakta Rebekah'yı göremesemde Caroline'yı üst rafta duran bala uzanmaya çalışırken bulmuştum. Ona sessizce yaklaştım ve...~Caroline~
Rebekah bir kez daha Katherine'nın boynunu kırıp dışarı çıkmıştı. Gitmeden öncede bebeğin gelişimi için süt içmem gerektiğini söylemeyide unutmamıştı. Hamileliğimin üstünden tamı tamına bir ay geçmişti ve bu bir ay içinde cadıların son oyunu ve Klaus'un manevi oğlu Marcel dışında çok büyük bir sıkıntı ile karşılaşmamıştık. Katherine başta benden uzak durmaya çalışsada onunla arkadaş olmayı başarmıştım. Elijah ile aralarında da bir şey olduğu oldukça açıktı ama bu konuyu ikiside çok açmıyordu. Geçmişte olan bir kaç olay dışında bende zaten çok bir şey bilmiyordum. Rebekah ile kardeş gibiydik beni ve bebeği çok fazla düşünüyor en ufak işleri bile kendisi yapıyordu. Bebeğin cinsiyetini henüz bilmediğimiz için Rebekah ona her iki durumdada giyebileceği kıyafetler alıyordu. Elijah ve Rebekah erkek olacağını düşünsede Klaus ve Katherine kız olacağını düşünüyordu tabi Katherine Elijah'ın düşüncesini duyduktan sonra taraf değiştirmişti. Klaus ile aramız oldukça iyiydi ve bana artık aşkım diye hitap etmesine alışmıştım ama bu aralar çok yoğundu. Freya'da aynı şekilde ölü Mikaelsonlar'ın dirilmemesi için uğraşıyordu. Başımı sallayıp düşüncelerimden ayrıldım ve mutfağa ilerledim. Sağ baştaki dolabı açarak cezveyi ocağa koydum ve buz dolaptaki sütü çıkararak cezvede ısıtmaya başladım. Üst raftaki balı almalıydım ve bu yüzden parmak uçlarımda durarak üst raftaki bala erişmeye çalıştım. Bu sırada aniden arkamda birini hissettim ve bu kişi adete üstüme çullanıyordu, tam çığlık atacaktım ki eli ile ağzımı kapatmıştı. Kollarında debelenirken kulağımda onun sesini duymamla rahatladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Kız
FanficKlaus Mikaelson, New Orleans'ın kralı sonunda melez ritüelini gerçekleştirmiş ve şimdide melez ordusunu kurmak için kendi klanını araştırıyordu. Fakat karşısına çıkan genç kurt Klaus'un aklını başından almıştı bile. Genç kurt bu durumdan rahatsız ol...