Bölüm14
~Caroline~
Bir saattir yorganın içinden çıkmayarak bir saat önce yaptığım hatayı düşünüyordum. Ben tam bir saat önce bu odada Klaus Mikaelson'la isteyerek öpüşmüştüm. Yatağımın içinde tekrar sola dönerek pencereden aşağıdaki solmuş güllere baktım. Neden bu güller bu kadar soluktu ? Bir karaltı görmem ile gözlerimi bahçenin dışında olan çam ağacının yanındaki karaltıya odakladım. Orada biri vardı ama kim ? Pencereyi açtığımda ise karaltı birden yok olmuş ve o çam ağacının altında ise sadece bir köpek duruyordu. Köpeğin mavi gözleri o kadar netti ki beni bile uzaktan korkutmaya yetmişti, uzunca hırladıktan sonra koşarak uzaklaşmıştı. Camı kapatıp hamilelik hormonlarımın tekrar bana oyun oynadığını anlayarak sırt üstü yatağa uzanmış ve bir saattir düşündüğüm şeyleri tekrar düşünmeye başlamıştım. Aşk, Klaus Mikaelson, ben ve kızımız...
Katherine'nın odama dalıp yatağımın üstüne zıplamasıyla irkilip düşüncelerimden hızlıca çıkıp toparlanmıştım."Katherine, ben hamileyim. Müsait olmaya bilirdim neden kapıyı tıklatmayı denemiyorsun ?"
"Biliyor musun, Caroline. Elijah'da bana ilk geldiğim gün buna benzer bir şey demişti ama gördüğün üzere bunu yapmıyorum, çünkü gereksiz. Ben bir vampirim ve eğer duşta olsaydın yada üstünü değiştiriyor olsaydın bunu duyardım ama sen miskin miskin yatıyordun."
"Her normal hamile gibi Katherine !"
"Yanılıyorsun, Klaus Mikaelson'dan hamile olmasaydın, evet. Bu teorin doğru olabilirdi ama sen Klaus Mikaelson'dan hamile kaldığın için, normal hamileler gibi yatman senin için anormal olur!"
"Tamam, bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemiyorum. Ne yapıyoruz ?"
"Ah, senin şu zeki planını uygulamaya geçiriyoruz."
"Hemen mi ?"
"Seni ne kadar hızlı güvende tutmayı başarırsak o kadar hızlı Klaus'un gazabından kurtulmuş oluruz."
Yataktan yavaşça kalkmıştım ki Rebekah hemen kapıda göründü.
"Hazır mısın, Caroline ?"
"Ne zaman hazır olmadım ki !"
Katherine ve Rebekah hafifçe kıkırdayarak ikisi de aynanda konuşmaya başlamıştı.
"Kol ve Elijah önceden kır evine gittiler."
"Emin ol, doğuma hazır olamayacaksın."
"Caroline'yı korkutma sürtük !"
Katherine, Rebekah'ın arkasından göz devirdikten sonra bana göz kırparak,
"Aurora'nın saçımı bozmasına izin verme."
dedi, odadan hızlıca çıkmıştı. Rebekah'da bana tatlı bir gülümseme verip odadan oda ayrılmıştı. Elijah ve Kol kır evinde ise Klaus hala evde demekti. Hızlıca yataktan kalkıp üstüme kot pantolon ve bol kırmızı bir buluz geçirmiştim. Sarı dağınık olan saçlarımıda yukardan topuz yaparak merdivenlerden aşağıya inmeye başladım. Merdivenlerin sonuna geldiğimde ise Klaus beni bekliyordu, kısa bir süre gözleri üzerimde dolaştı daha sonra benim ona yaklaşmamı bekledi ve aramızda bir basamak kala
"Kızımıza ve kendine çok dikkat et !"
dedi ardından hızlı bir şekilde kapıdan çıktı. Bir araba kornası sesi duymam ile Rebekah ve Katherine'nin çoktan dışarı çıktığını anladım, onları bekletmemek adına bende hızlı adımlarlarla arabaya ulaştım. İlk yolculuğumuzda ki gibi her şey normalmişçesine ilerliyor ve avımızı bekliyorduk, Karherine ise bebeğin kız olmasını öğrendiği için sadece kız isimleri öneriyordu. Şuan aklımda hiç bir isim yoktu ama belkide Klaus kızımız için bir isim düşünmüştür. Arabanın ani freni ile hepimiz kendimize gelmiş yola bakıyorduk, demek ki avımız gelmişti ve bizi bekliyordu. Rebekah arabadan inerek yola bakmıştı sonra ise Aurora'nın Rebekah'ın üstüne atlamasını görmüştüm bunun üzerine Katherine'de arabadan inmiş ve Aurora'yı yere atmıştı. Bu eğlenceği kaçırmamak adına bende dışarı çıkmış ve yerde yatan Aurora'ya bakmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Kız
FanfictionKlaus Mikaelson, New Orleans'ın kralı sonunda melez ritüelini gerçekleştirmiş ve şimdide melez ordusunu kurmak için kendi klanını araştırıyordu. Fakat karşısına çıkan genç kurt Klaus'un aklını başından almıştı bile. Genç kurt bu durumdan rahatsız ol...