"Seni görmeden ölmekten çok korkuyordum, artık korkmama gerek yok !"

1K 62 82
                                    

Bölüm23
~Yazardan~
Gecenin tüm karanlığı yeryüzünün üstüne çökmüşken dolunay gök yüzdünde tüm ihtişamı ile parlıyordu. Genç kız arabanın arka koltuğunda huzurla uykusuna devam ediyordu. Elijah yavaşça arabayı durdurdu ve Katherine'de aynı yavaşlıkla ve bir o kadar heyecan ile arabadan indi. Elijah bir süre onun ay ışığının altında ne kadar da güzel parladığını düşündü. Genç kadın Elijah'ın ona baktığını görünce hafifçe gülümsedi ve oda yüzünü gök yüzündeki ihtişamlı ışığa çevirdi. Bildikleri kalbine endişe tohumu ekmişken eninde sonunda Klaus'un sırlarının ortaya çıkma düşüncesi beynini kemiriyordu. En çokta Caroline'nın ve Elijah'ın tepkisi onu korkutuyordu. Arkadan sarılmış bir çift kol hissettiğinde Katherine'nin kalbindeki endişe hissi yok olup yerini huzura bırakmıştı. Sırtını yavaşça Elijah'a yasladı ve kafasınıda aynı şekilde göğsüne yaslayıp ellerini karnının üstündeki ellerle birleştirdi. Bir kaç dakika zamanın nasıl geçtiğini anlamadan orda durup dolunayı izlediler. Elijah yavaşça Katherine'nın kulağına nefesini üflerken fısıldadı.

"Seni özledim."

Katherine gözlerini kapatıp ensesinde hissettiği nefesin keyfini sürdü ve arkasını dönüp kollarını Elijah'ın boynunda bağladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Katherine gözlerini kapatıp ensesinde hissettiği nefesin keyfini sürdü ve arkasını dönüp kollarını Elijah'ın boynunda bağladı.

"Caroline'ı odasına çıkar, seni bekliyor olacağım."

dedi ve dudaklarına küçük ama bir o kadar tutkulu bir öpücük bıraktı.

Katherine çiftlik evinin kapasını açtı ve görünmez bir duvar ile karşılaşmadan evin içine adım attı. Elijah ise genç kızı arabanın arka koltuğundan kollarına aldı ve Katherine'ı takip ederek oda eve adımını attı. Ardından da tahta merdivenleri çıktı ve genç kızı Klaus'un odasındaki geniş yatağa bıraktı. Çıkmadan odanın havalanması için camı araladı ve koltuğun üstünde duran kırmızı battaniyeyi örttü. Kapıyı yavaşça kapatıp kıravatını gevşetti ve kendi odasına doğru ilerledi, kapıyı açtığında içeride Katherine onu sexi mor bir gecelikle onu karşılamıştı. Katherine hafifçe gülümsedi ve Elijah elindeki kıravatı bir köşeye fırlattı. Ceketinide aynı hızla fırlattıktan sonra hayatı boyunca sevdiği tek kadınını öptü ve gecenin karanlığında kayboldular.

~Caroline~
"Kraliçem, k-kurtar beni !"

Dolunayın ışığında kan izlerini takip ediyordum, duyduğum ses gittikçe benden uzaklaşırken kanın keskin kokusu her adımımda daha yoğun bir şekilde burnuma doluyordu.

"Kraliçem !"

"Nerdesin ?"

"K-kurtar beni !"

Çaresizce çalılara çarparak koşuyordum ve bağırarak karanlık ormanda sesimin yankısını tekrar tekrar dinliyordum. En sonunda ses kesildi ve elimde hissettiğim metalik sıvı ile korkarak ellerime baktım. Kan ellerimi kaplamıştı.
                                    **
Korku içinde gözlerimi açtım ve etrafa telaşla baktım. Muhtemelen çiftlik evine az bir mesafe kala uymuştum, Elijah beni yatağa kadar taşımıştı. Güvende olduğumdan ve yattığın verdiği rahatlıkla sıktığım kaslarımı serbest bıraktım.

Kurt KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin