Bölüm18
~Yazardan~
Genç kız kendini izleyen iki kişiden habersizce düşüncelere dalmıştı. Bütün gününü ailesi olduğunu düşündüğü melezler ve kurtlarla geçirmişti. Herkes ile tanışmış konuşmuş ve kaynaşmıştı. Kurtların düzenini yeniden sağlamaya başlamış ilk kraliçelilik görevini başarıyla yerine getirmişti ama içindeki huzursuzluk bütün kalbini kaplıyordu. Klaus'un söyledikleri yaptıkları aklından çıkmıyor, kendi yaptıkları ise sadece vicdan azabı çekmesini sağlıyordu. Karnını okşadıktan sonra ellerini alnına dayadı ve başını öne eğerek düşünmeye başladı. Yanında hissettiği bir sıcaklıkla yüzünü kaldırdı ve o bir çift elin kendisine sıcak bir kupa uzattığını gördü. Genç kız nazikçe kupayı aldı ve minnet dolu bir gülümeyle karşısındaki genç kadına baktı."Papatya çayı, sinirlerini yatıştırır ve merak etme bebek için zararlı değil."
"Ah,teşekkür ederim."
"Seni izliyor."
Kim, Klaus mu ? Bunca zamandır beni mi izliyordu, onu her ne kadar çok görmek istesemde buna cesaretim var mıydı ? Bilmiyordum, hızlıca bu düşünceleri kafamda geçirdikten sonra kadının kafasıyla işaret ettiği ormanlık alana yüzümü döndüm. Evet, beklediğim Mikaelson orda değildi ama başka bir Mikaelson beni izliyordu.
"Elijah ?"
Yanımdaki kurt belki söylediğim ismi duymamıştı ama Elijah'ın beni burdan duyduğunu biliyordum. Yavaşça kafasını öne eğdi ve bana doğru yaklaştı.
Yanımdaki kurt uzaklaşırken Elijah yanıma varmıştı onunla birlikte Katherine'de gelmişti ve elimdeki kupayı alıp koklamıştı."Herkesin verdiği şeyleri içmemelisin Care ama bunu içebilirsin papatya çayından başka bir şey değil."
Kupayı aldım ve Katherine'ın söylediklerini dinleyerek onayladım.
"Nasıl olduğunuzu merak ettik ve buraya gelmemiz gerektiğini düşündüm."
"Ben iyiyim, burası güvenli bir yer Elijah en azından benim ve bebeğim için."
"Klaus sabah olanları anlattı ve artık buranın senin için o kadar da güvenli olduğunu düşünmüyoruz."
"Diğer klanlardan gelen kurtların karışıklık çıkartacağını düşünüyoruz."
dedi, Katherine. Elijah'ın sözlerine ek olarak ve kısa bir alanda volta atmaya başladı.
"Onların alfasıyım aynı zamandada kraliçeleri Elijah. Tüm klanların kraliçesi !"
"Tamam Caroline, o zaman şöyle düşün kurtlar senin peşinde değil ama cadılar ve vampirler ? Onlar daima senin zayıf anını bekliyorlar Caroline. Dahası Mikaelsonlar bu dünyadaki en çok düşman kazanmış aile."
"Haklı olabilirsin, Elijah ama biliyorsun ki kurtların meleze dönüşmesinde benimde suçum var ve onların bana ihtiyacı var."
"Emin ol, Caroline. Bu dünyada tanıdığım en merhametli kraliçesin fakat onların sana ihtiyacı olduğu kadar Mikaelsonların da sana ihtiyacı var özelliklede Klaus Mikaelson'un."
Genç kız kafasını öne eğdi ve onu rahat bırakmayan düşünceler tekrardan genç kızı boğmaya başladı. Elijah, Katherine'ya uzun süre baktıktan sonra söze tekrar başladı.
"Katherine, arabada Fraya'nın, Caroline için yaptığı tılsımı getirir misin ?"
Katherine ormanlık alandan yavaşça uzaklaşırken asil kardeş sözlerine devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Kız
FanficKlaus Mikaelson, New Orleans'ın kralı sonunda melez ritüelini gerçekleştirmiş ve şimdide melez ordusunu kurmak için kendi klanını araştırıyordu. Fakat karşısına çıkan genç kurt Klaus'un aklını başından almıştı bile. Genç kurt bu durumdan rahatsız ol...