"Sevdiğim herkes kayboluyor ve ben kaybolmak istemiyorum !"

702 49 72
                                    

Bölüm27
~Caroline~
Klaus'un gelmesi ile kır evi değişmişti, sanki her şey çığrından çıkmıştı. Saat gece yarısını geçmiş büyü bozulmuştu, asıl soru ise şuydu kaybolan camdan ayakkabım kimdeydi ? Kafamdaki bu düşünceler ile odama girmiştim, Katherine'e her ne kadar kızgın olsamda şuan ona çok ihtiyaç duyuyordum. Fakat olan olaylardan sonra onu hiç görmemiştim, sanırım Elijah ile aralarında sorun vardı. Geniş yatağıma yaklaştım ve yatağımın üzerinde eski bir kitap gördüm. Kitabı elime aldım ve ismini okudum.

"Güzel ve Çirkin !"

İlk defa gördüğüm bu kitabı biraz incelikten sonra okumaya karar verdim ve yatakta rahatça uzanarak ilk sayfasını çevirdim.
                                      **
Gözlerimi araladığımda saat gece yarısını çoktan geçmişti. Hamileliğin etkisiyle çok çabuk yoruluyor ve uyuyabileceğim her yerde rahatça uyumaktan çekinmiyordum. Hızlı bir şekilde kapıyı açmış ve mutfağa inmeye karar vermiştim fakat duyduğum kavga sesleri ile adımlarımı daha da hızlandırarak salona yönelmiştim.

"Lütfen Klaus tekrar Jackson'a saldırmış olmasın."

Salona girmem ile hiç bir şey değişmemişti çünkü salondaki üç erkek de beni farketmişe benzemiyordu. Şaşırtıcı olan asıl mesele ise Jackson'un kavga eden kişi yerine kavgayı ayıran kişi konumuna geçmeseydi. Mikaelson kardeşler kavga ediyorlardı, daha doğrusu Elijah hınçlı bir şekilde Klaus'a saldırırken Klaus ona karşı bile koymuyordu.

En sonunda Klaus bu durumdan sıkılmış olacak ki Elijah'ı duvara ittirip yerden hızlıca kalkmıştı. Elijah'ın duvara çarpması ile duvarda büyük çatlaklar meydana gelsede ev yıkılmadığı için şanslıydık. Elijah
zorda olsa sinirini biraz dizginlemeyi başarmıştı ve ceketini düzelterek baş parmağını tehditkar bir şekilde Klaus'a kaldırmıştı.

"Katarina'ya ne yaptın ?"

Klaus eline viskini alarak yanağında ki gamzeleri belirginleştirmişti. Buda tehlike çanları çalıyor demek oluyordu, soğuk bir şekilde ilk önce bana sonra Elijah'a baktı ve sonunda cevap verdi.

 Buda tehlike çanları çalıyor demek oluyordu, soğuk bir şekilde ilk önce bana sonra Elijah'a baktı ve sonunda cevap verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Öldürdüm."

"Ne ?!"

demem ile salondaki beni farketmeyen iki erkek de en sonunda beni farketmiş ve yüzlerini benden tarafa doğru çevirmişlerdi. Göz yaşlarım gözlerimden süzülürken Klaus'un bu derece ruhsuz olması beni delirtiyordu. Sevdiğim adamı bir kez daha kaybetmiştim ve bu bana acı veriyordu. Elijah'a baktım yüzü gerilmişti, onun yanına gitmek için haraketlendiğimde Jackson beni durdurarak, verandaya yönlendirdi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kurt KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin