Bölüm11
~Caroline~
Yüzüme çarpan soğuk su ile gözlerimi aralamış ve karşımda yine o kızıl kadını görmüştüm. Elindeki boş kovayı kenara fırlatarak"Uyanmana sevindim çünkü canım sıkılmaya başlamıştı."
diyerek kızıl saçlarıyla oynadı. Bileklerimde hissettiğim acı ile yüzümü buruşturup iğrendirici bir bakışla kadına bakmaya başlamıştım.
"Tamam kötü bir başlangıç yapmış olabiliriz ama en azından tanışalım değil mi kurt kız ?"
"Kim olduğun umrumda bile değil, eğer beni serbest bırakmazsan gerçekten başın çok büyük derte demektir."
"Evet,evet. Klaus gelir ve seni kurtarır değil mi ?"
Büyük bir kahkaha attıktan sonra sözlerine kaldığı yerden devam etti.
"Üzgünüm ama bu bana hiç inandırıcı gelmiyor. Onu kaç aydır tanıyorsun 1 yoksa 2 mi ? Ama ben onu 900 yıldır tanıyorum, tatlım."
Kadın yanında duran ahşap masanın üstündeki kurtboğanlara baktı ve eline bir tutam kurtboğan alarak sinsice gülümsedi. İçimde ki korku giderek artarken Klaus'un gelmesi için Tanrı'ya dua ediyordum. Karnımda benim bebeğim vardı ve onu asla kaybedemezdim, o benim mucizemdi.
"Biliyor musun Caroline, ben yokken Klaus'un zevki oldukça değişmiş."
"Haklısın, göz zevki gerçekten düzeldi."
dedim, sinsice gülümsedim ve zincirleri zorladım. Önümdeki kadın oldukça sinirli bir şekilde bana yaklaştı ve elindeki kurt boğanı yüzüme sürttü. Acı ile küçük bir çığlık attığımda tatmin olmuşçasına geri çekildi.
"Bana bak küçük kurt, emin ol beni kızdırmak istemezsin."
"Emin ol bana bulaşmak istemezsin."
dedim ve gözlerimi kısa süreliğine altın sarısına döndürdüm. Önümdeki kadını yine sinirlendirmiştim ve bu gerçekten hiç iyi değildi. Ah Caroline neden çeneni kapalı tutmayı beceremiyorsun ki ! Bebeğini düşün ve çeneni kapalı tut. Sürtük kızıl hızlıca saçımdan tutarak kafamı geriye attırdı ve boynumu açığa çıkardı ardından sivri dişlerini göstererek boynuma yaklaştı ben ise sadece o soğuk dişlerin tenime değmesini bekliyordum. Birden beklenmedik ani bir ses duyduk ve pençelerini nihayet benim üstümden çekti. Yavaşça soğuk deponun demir kapısına yaklaştı ardından içeriye üç adet kırmızı kalp yuvarlandı. Korku ile yerde duran kanlı kalplere baktım ve daha sonra kurtulduğumu düşünerek yüzüme bir gülümseme yerleştirdim. Kızıl sürtük hızla bana yaklaştı ardından
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Kız
FanfictionKlaus Mikaelson, New Orleans'ın kralı sonunda melez ritüelini gerçekleştirmiş ve şimdide melez ordusunu kurmak için kendi klanını araştırıyordu. Fakat karşısına çıkan genç kurt Klaus'un aklını başından almıştı bile. Genç kurt bu durumdan rahatsız ol...