Bölüm8
~Katherine~
Elijah'ın beni etki altına almasıyla maalesef her şeyi ötmek zorunda kalmıştım."Öldür onu Elijah, başka bir bela ile daha uğraşmak istemiyorum."
Elijah'ın gözlerine baktım, belkide ona 1000 yıllık hayatında iki kere ihanet etmiştim ama tüm ölümlerden dönmem ve şuan hala hayatta olmam onun içindi. Onu gerçekten özlemiştim, 500 yıllık hayatımda bir kere gerçek aşkı Elijah'da tatmıştım. O bunu bilmiyordu belkide onu kullandığımı düşünüyordu ama bu yanlıştı. Birden Elijah'ın kahverengi gözleri benim gözlerime odaklandı ve yeniden etki altına alındım.
"Rahat duruyorsun, vampir güçlerini ben demediğim sürece kullanmıyorsun ve içimizden birine en ufak zarar bile vermeyeceksin ! Unutmadan mine kullanmayı aklından bile geçirmiyorsun !"
Ellerini nihayet boğazımdan çektiğinde rahat bir nefes almıştım. Büyük salonda oturan Klaus ayaklandı ve hızla bana doğru gelmeye başladı.
"Ah,Katherine 500 yıl boyunca benden kaçtın ama seni bulup öldürdüm ama sanırım sana iki ölüm yetmemiş üçüncüsünü sana hediye etmek isterim !"
İşte bu ölümün gerçekliğini kanımda hissetmekti. Elijah elini Klaus'un omzuna dayadı ve eliyle dur işareti yaptı.
"O işimize yarayabilir, Klaus. Katherine benim sorumluluğum altında ondan uzak dur. Onun için daha iyi planlarım var !"
"Hadi ama Elijah vicdan yapmayacaksın değil mi ?!"
"Seni bir kez uyardım Klaus ve bir daha uyarmayacağım."
Elijah yavaşça merdivenlerden çıkınca elimle saçımdaki dalgalarla oynayarak Klaus'a alayla baktım.
"Şimdi uslu bir çocuk ol ve abinin sözünü dinle !"
"Bir şeyi unutuyorsun Katherine ben hiç bir zaman abimin sözünü dinlemedim. Senin gibi bir şeytanın nasıl bize yardımı olabilir ki ?!"
"Cehennem boş ve bütün şeytanlar burada, Klaus !"
Merdivenlerden inen kurt kızı yeni farketmiştim bana gülümseyerek,
"Shakespeare'ı seviyorsun !"
demişti, ben ise ona doğru biraz yaklaşarak gülümsedim.
"Kim sevmez ki ? Merhaba, ben Katherine."
"Merhaba, ben de Caroline."
"Sen şu kurt kız olmalısın !"
Caroline kafasını yavaşça sallamıştı ardından Klaus bu konuşmadan rahatsız olmuşçasına Caroline'nın yanına gitti ve elini sahiplenircesine kurt kızın beline koydu ardından bana işaret parmağını sallayarak konuşmaya başladı.
"Caroline'dan uzak duruyorsun !"
Sonrada yüzünü Caroline'ya döndü ve onu yavaşça merdivenlerden yukarı çıkarttı.
"Ve sen aşkım, şunu unutmaki cehennemden kaçan bir şeytanda Katherine. Ona yaklaşma bir şeye ihtiyacın olursa Rebekah senle ilginecektir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Kız
FanficKlaus Mikaelson, New Orleans'ın kralı sonunda melez ritüelini gerçekleştirmiş ve şimdide melez ordusunu kurmak için kendi klanını araştırıyordu. Fakat karşısına çıkan genç kurt Klaus'un aklını başından almıştı bile. Genç kurt bu durumdan rahatsız ol...