"Onun başkasını sevmesinden korkuyorsun çünkü onu seviyorsun !"

1.8K 91 115
                                    

Bölüm16
~Yazardan~
Genç kız, genç adamın söylediği sözleri idrak etmeye çalışırken bir yandan da kalbinin dışardan duyulmaması için Tanrı'ya dua ediyordu. Genç adam ise istemsizce gelişen bu olayı düşünüyor ve genç kızın kokusunu içine doldururken kendine hakim olmaya çalışıyordu. Genç adam bu durumda beyni ile hareket etmesi gerekirken kalbiyle haraket etmişti. Genç kız hala genç adamın ılık nefesini boynunda durmaksızın hissediyordu ama ne yapacağını ne diyeceğini bilmiyordu. Yüzündeki şaşkınlık ifadesi bir maske gibi suratına yapışmıştı sanki. İkiside bir birlerinin gözlerine bakmaya korkuyorlardı. Dünyanın en güçlü varlığı Klaus Mikaelson kendini ilk defa bu kadar çaresiz hissediyordu. Diğer taraftan ise Hilal sürüsünün kraliçesi kendini ilk defa aciz biri olarak görüyordu. İkiside yıllarca böyle kalmayı kabüllenmişçesine öylece duruyorlardı. Taki Katherine odaya gireseye kadar, kapı sesi yüzünden korkmuş olan Caroline gözlerini açmış ve karşısındaki alaycı gülüşü yüzünde olan Katherine'e bakıyordu. Klaus ise içinde ki Katherine'ı öldürme isteğini bastırmaya çalışıyor ve ona en korkunç bakışlarını atıyordu. Sonunda Katherine konuştu ve odada ki bu gergin havayı dağıttı.

"Kurtlarla ilgili bir problem varmış, Elijah ilgilenmen gerektiğini düşünüyor."

Klaus hızlıca kendini toparladı ve kapıya doğru ilerledi Katherine'nın yanında durdu ve,

"Eğer kuçu kuçu meselesi olmasaydı şuan yaşamıyor olacaktın bunu biliyorsun değil mi, Katherine ?"

Katherine alaycı gözlerini Klaus'a çevirdi ve Caroline'nın bile duyamayacağı bir ses ile,

"Aşk itirafını böldüğüm için üzgünüm."

dedi ve omzu ile Klaus'a çarparak Caroline'nın yanına gitti. Klaus ise Katherine'e haddini bildirmek istesede koridorun diğer ucunda görünen Kol'un ona doğru geliyor olması ve gereksiz gevezeliklerini yapması genç adamı en sonunda pes ettirdi.

"Geliyorum !"

dedi ve kapıyı kapatarak merdivenlerden aşağıya indi. Elijah elindeki telefonu sert bir biçimde masaya koyduktan sonra Klaus'a okuması için işaret etti. Genç adam telefonu eline alıp okuduktan saliseler sonra telefon parçalara ayrılmış bir biçimde yerdeki özenle seçilmiş İran halısının üzerinde toz haline gelmişti.

"Buda ne şimdi !?"

"Dönüştürdüğün dört kurt klanı New Orleans'ı ve çevre şehirleri çok etkiledi. Şehirlerde haberler yayılmaya başladı, son kraliçenin kayıp olduğu yada öldüğü gibi, bu haberler öbür Kurt Kral'ığına kadar yayılmış. Fakat varis prens bunun doğru olmadığını bir şekilde öğrenmiş ve melezler hala kraliçelerini merak ediyorlar. Batalıkta isyan çıkmış, Caroline'yı oraya götürmelisin."

"Nasıl böyle bir şey düşünürsün, Elijah ?! Bir kaç bataklık kurdu için Caroline'yı ve kızımı tehlikeye atamam !"

Bağırışmaları duyan Freya ve Rebekah'da salona inerek iki kardeşin konuşmalarına dahil olmuştu.

"Onu koruyabileceğimizi biliyorsun ayrıca Aurora öldü artık ve bende ona koruma büyüsü yapabilirim, Klaus."

"Bu kadar basit değil, Freya. Aurora bizim son düşmanımız değildi, Aurora gibi bir sürü düşmanımız var. İnan bana o kızıl sürtükten çok daha zeki ve acımasızlar."

"Eğer kraliçe oraya gitmez ise New Orleans kan gölüne dönücek türler arasında savaş çıkacak."

"Böyle bir şey olmayacak başka bir çözüm bulabiliriz."

Kurt KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin