"Kanının tadına bakmama izin vericeksin, Mikaelson !"

905 54 75
                                    

Bölüm25
~Flashbeck Freya (2 gün önce)~
Klaus'un planını dinlerken bir yandanda sokaktan geçen festival topluluğunu izliyordum. Klaus'un mavi gözlerinin üzerimde olduğunu hissettiğimde ona baktım. O ise onu dinleyip dinlemediğimden emin olmadığı için benim konuşup onu dinlediğimi belli etmemi onu kesinlikle doğru anladığımı teyit etmek istiyordu.

 O ise onu dinleyip dinlemediğimden emin olmadığı için benim konuşup onu dinlediğimi belli etmemi onu kesinlikle doğru anladığımı teyit etmek istiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Merak etme, her şeyi anladım. Tek yapmam gereken Stefan Salvatore'u bulmam ve duygularını tetikleyen hissi senin istediğin süre kadar mühürlemem gerekiyor değil mi ?"

"Onu bulmana gerek yo..."

Klaus cümlesini tamamlayamamıştı ki, vücudumda hissettiğim büyük bir enerji dalgası ile dengemi kaybedip balkonun siyah korkuluklarına tutundum. Klaus panik ile beni kolumdan tuttu ve balkondaki sandalyeye oturmamı sağladı. Biraz gözüm kapalı sandalyede oturup başımdaki ağrının geçmesini bekledim.

"İyi misin, Freya ?"

"Sadece yorgunum."

Gülümsedim ve kafamı salladım, onu endişelendirmek istemiyordum. Hemde böyle bir durumdayken, olaylar oldukça karışıktı. Şimdi bu durumu söylersem işler daha da karışacaktı. Böyle bir güç dalgasını daha önce hiç hissetmemiştim ama bununla bir Mikaelson cadısı olarak başa çıkabilceğimi biliyordum bu yüzden Klaus'dan devam etmesini istedim.

"Stefan, bir barda. Marcel'in cadısı, Davina bir süreliğine ona sınır büyüsü yaptı. Normalde Elijah ile gidecektin zaten durumu biraz Elijah açıklamıştır. Ama Elijah, Katherine'le beraber Caroline'yı kır evine götürecek. Bu yüzden benimle geliceksin, tek başına gitmen tehlikeki olur."

"Ben bir Mikaelson cadısıyım, Klaus."

"İnan bana onun gibi bir yırtıcı görmedin, Freya!"

"İnsanlığını getirebilecek kişilerden biri Rebekah, yani kim olursa olsun Bekah dahil olsada tüm duyguları mühürlemeni istiyorum. Sakın duyguları mühürlemeden Bekah ile karşılaşmalarına izin verme."

Duyduğum bilgi ile şaşırmıştım, demek tüm Mikaelsonlar bir kez olsun aşkı tatmıştı. Kimilerinin yanındayken kimleri kaybetmişti. Klaus'un telefonu çalınca Klaus açıklama yapmadan vampir hızı ile kaybolmuştu ve bende sandalyeden kalkıp aşağıdaki festivale katılmaya karar vermiştim. Kapıdan çıkmadan Bekah'yı salonda gördüm ve yanına gittim. Rebekah ise ellindeki resimi hızlıca bir yastığın altına koyarak resimi benden saklamaya çalıştı. Gözündeki yaşlara bakılırsa kime baktığını tahmin etmek çok da zor olmamıştı, Stefan Salvatore gerçekten ilgimi çekmeye başlamıştı. Ona şefkat ile baktım, bu duyguyu uzun zamandır hissetmiyordum. Şefkat !

Kurt KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin