22.

673 38 4
                                    

Byłam już na miejscu. Zapukałam i otworzył mi Suga. Od razu gdy mnie zobaczył uśmiechnął się i pocałował mnie, co oczywiście odwzajemniłam. Weszliśmy do środka. Reszta siedziała w salonie. Przywitałam się z nimi, po czym usiadłam na kanapie obok Yoongiego. Oglądaliśmy jakiś nudny film. Oczywiście Suga zasnął oparty głową o moje ramię. Ja też już zaczęłam troszkę przysypiać. W końcu nie wiadomo kiedy też zasnęłam. Obudziły mnie ciche głosy.

- Jak słodko.- zachwycał się Tae
- Czekajcie zrobię zdjęcie na pamiątkę.- oznajmił Hobi
- Ja też chcę.- powiedział Jungkook
- Cicho bo ich obudzicie.- skarcił ich Jin
- Prędzej ją obudzą niż jego.- powiedział RM
- Już nie śpię. - odezwałam się

Otworzyłam powoli oczy. Zobaczyłam jak cała szóstka stoi nad nami z telefonami w rękach. Yoongi oczywiście nawet się nie ruszył. Nadal śpi w takiej samej pozycji.

- Odbiło wam?, pokażcie mi te zdjęcia.- powiedziałam
- Masz.- odparł Tae

Podał mi swój telefon. Faktycznie zdjęcia są urocze. Poprosiłam go by mi je wysłał, co od razu zrobił.

- Długo spałam?
- Film się właśnie skończył, więc nie.- odpowiedział JHope
- Ok, to co teraz robimy?- zapytałam
- Zagrajmy w coś- Zaproponował V
- W co?- odezwał się Lider
- W butelkę.- oznajmił Jungkook
- Ok- zgodził się RM

Jin poszedł poszukać jakieś butelki. Obudziliśmy Suge i usiedliśmy w kółku. Zaczął kręcić Jungkook jako pomysłodawca, wypadło na taehyunga. Musiał on wąchać stopy RM. Było jeszcze kilka takich wyzwań, aż w końcu padło na mnie. Wolałam nie przyjmować wyzwania ,zwłaszcza od Tae.

- Pytanie
- No weź, dla ciebie miałem dobre!- oburzył się Taehyung
- Właśnie dla tego wolę pytanie.
- Ok, to powiedz. Który z nas ci się najbardziej podoba?
- Em...Suga.
- Uuu- zaczęli buczeć wszyscy prócz mnie i Yoongi'ego

No tak, przecież reszta nie wie o mnie i Yoongim. W sumie to nawet nie rozmawialiśmy o tym czy im powiedzieć. Przy najbliższej okazji musze z nim porozmawiać o tym. Zbliżał się już wieczór.  Powinnam wracać do domu.

- Chłopaki, będę się już zbierać do domu.
- Musisz?- zapytał Tae
- Tak, widziałeś która jest godzina?. Trochę się tu zasiedziałam.
- Szkoda.- odezwał się Jungkook
-  Widzimy się jutro- powiedziałam
-Myślałem, że jutro masz wolne.- odezwał się JHope
-  A tak...bo wy jeszcze nie wiecie.
- O czym- zapytał Jimin wszyscy oprócz Sugi spojrzeli na mnie ze zdziwieniem.
- Postanowiłam spróbować pracować jako tekściarz, nie rezygnuje oczywiście z pracy stylistki. Nie wiem czy to w ogóle wypali.
- Spokojnie, jakby co to moge ci w czymś pomóc.- zaoferował RM
-Dzięki, a teraz serio musze już wracać.

Przytuliłam każdego z nich, i wyszłam. Wróciłam od razu do domu. Weszłam do środka i przywitałam się z ojcem, który akurat zaczął robić kolacje.

- Pomogę Ci.- powiedziałam
- Dobrze

Zrobiliśmy wspólnie kolację, po czym usiedliśmy do stołu i zaczęliśmy jeść. Po jakimś czasie kolacja była zjedzona. Zmyłam naczynia i poszłam do siebie. Po wykonaniu wieczornej rutyny i przebraniu się w piżame położyłam się na łóżku. Po jakimś czasie zasnęłam.

______________________________________

Hej, mam  trochę smutną wiadomość. Wyjeżdżam na miesiąc i raczej nie będę miała czasu na pisanie. Mam nadzieję, że wam się podoba.

⭐+💬= Next

BTS i Ja [Zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz