- Wzywałeś mnie, coś nie tak?- zapytałam
- Wszyscy widzieli już twoją pracę, postanowiliśmy jednak ,że twój tekst jest świetny i powinien znaleźć się w najnowszym albumie. Co ty na to?
- Ja...naprawdę nie wiem co powiedzieć. Nie spodziewałam się tego.
- Wystarczy, że się zgodzisz. Na tekst naniesione zostały poprawki i dopisane kilka słów przez innych tekściarzy.
- W takim razie zgadzam się.
- Świetnie, w takim razie możesz iść.
- Ok, to pa
- paWyszłam z gabinetu i skierowałam się z powrotem do mojego miejsca pracy. Nadal nie mogę uwierzyć, że to się dzieje naprawdę. Na swojej drodze spotkałam Hobiego.
- Co taka radosna?- zapytał
- Właśnie się dowiedziałam, że mój tekst będzie w waszym nowym albumie.
- To świetnie, jaki ma tytuł?
- "Illegal"
- W takim razie zostaje tylko czekać, aż go wydamy. Gratulacje!
- dziękuję.
- Dobrze musze już wracać na sale. Do zobaczenia później.
- Jasne papa.Rozeszliśmy się i wróciłam do pracy. Kiedy wreszcie nadszedł czas by wracać do domu przyszli do mnie Chłopaki.
- Cześć, słyszeliśmy o twoim tekście.- powiedział RM
- Gratulacje.- odezwał się Jungkook
- Dzięki.
- To co zbieramy się i wychodzimy coś zjeść. Idziesz z nami?- Zaproponował Jin
-No ok.- zgodziłam sięWyszliśmy z budynku i poszliśmy do pobliskiej restauracji. Zajęliśmy wolny stolik w rogu sali i złożyliśmy zamówienie. Kiedy dostaliśmy zamówienie i zaczęliśmy jeść, do chłopaków podeszło kilka dziewczyn. Zrobiły sobie z nimi kilka zdjęć i wzieły autografy. Na mnie tylko dziwnie się spojrzały , jakby chciały mnie zabić. Cóż chyba mam nowych wrogów. Nie przejęłam się tym za bardzo. Kiedy one sobie wreszcie poszły skończyliśmy jedzenie i wyszliśmy z restauracji. Pożegnałam się z chłopakami i wróciłam do domu.
Byłam już trochę zmęczona wiec zrobiłam wieczorną toaletę i poszłam spać.______________________________________
Hej kochani, przepraszam że rozdział taki krótki, ale mam teraz duuużo nauki. Kompletnie nie mam czasu na pisanie. Nie pytajcie kiedy next bo naprawdę nie wiem. Bądźcie cierpliwi. 💕❤💕❤💕