Osobą, która mnie wołała okazał się być...Tae i Jimin- Kira zaczekaj.- odezwał się Tae
- Stało się coś?- zapytałam
- Nie tylko...zastanawialiśmy się, czy nie chciałabyś do nas wpaść. Bardzo chcemy cię bliżej poznać. Żądzilibyśmy wieczór filmowy , czy coś.- wyjaśnił Jimin
- To bardzo miło.
- To znaczy ,że się zgadzasz?- Zapytał Tae widać ,że się ucieszyli.
- Noo...Właściwie to, czemu nie.
- Tak !!- krzyknęliZaśmiałam się z ich wybuchu radości.
- To może podacie mi adres, czy coś
- Aaa...Tak, wyślemy ci SMS-em- oznajmił Jimin
- Macie mój numer??
- Tak, od twojego ojca- wyszczerzył zęby Tae
- Ok.
- To do zobaczenia.- pożegnał się Jimin
- Cześć.Oni poszli w swoją stronę, a ja w swoją. Wsiadłam w samochód, i ruszyłam. Po drodze do domu, poszłam na zakupy do galerii. Kupiłam sobie pare rzeczy. W tym tą sukienkę:
Oraz ten komplet:
Później wróciłam do domu. Zaniosłam rzeczy do pokoju, i wróciłam do pokoju. Tam usiadłam na kanapie i włączyłam telewizję. Oglądałam jakąś Drame. Nagle usłyszałam dźwięk przychodzącej wiadomości. Wyciągnęłam urządzenie z kieszeni i przeczytałam jej treść." Cześć, to ja tae😁przyjedź o 18 pod ten adres ********. Będziemy czekać."
Uśmiechnęłam się pod nosem, po czym zapisałam jego numer. Jest dopiero 15:25.
Dopiero teraz poczułam głód. Nie chciało mi się gotować, więc zamówiłam pizze. Jakiś czas później zadzwonił dzwonek do drzwi. Poszłam otworzyć, był to dostawca pizzy. Zapłaciłam mu należną kwotę, i odebrałam swoje danie. Pożegnałam grzeczne mężczyzne i zamknęłam drzwi. Pizze zaniosłam do salonu. Poszłam jeszcze tylko po coś do picia. I mogłam wreszcie zjeść. Zjadłam połowe, po czym zanoisłam resztę do kuchni. Nim się zorientowałam, była już godzina 16:45. Zaczęłam się więc szykować. Gdy skończyłam wyglądałam tak:Wyszłam z domu, zamknęłam go i ruszyłam w drogę. Trochę mi zajęło znalezienie dormu BTS, ale w końcu się udało. Zaparkowałam przed budynkiem, po czym skierowałam się do drzwi. Zapukałam i po chwili czekania otworzył mi.....
______________________________________
Znowu zła ja😈. Mam nadzieję,że się podoba. Niedługo będę next, mam nadzieję😉❤
⭐+💬=Next