Dwa tygodnie później na Internecie pojawił się comeback. Oczywiście musi odbyć się również koncert, na którym chłopcy przedstawią na żywo utwory. Z tego powodu, jestem teraz w garderobie. BTS jeszcze nie dotarło, mam czas by poszukać odpowiedniej stylizacji dla Yoongiego na tę okazję. Oraz na spotkanie z fanami, które odbędzie na końcu zaraz po koncercie. Nareszcie przyszli chłopcy. Zaprałam się do robienia makijażu. Nagle Suga się odezwał.
- I jak?
- Zależy, o co pytasz?
- O twoje teksty.
- A tak....znalazłam je. Jedną nawet wczoraj napisałam.
- Pokażesz?
- Nie mam ich teraz.
- Następnym razem przynieś je ze sobą, będe miał co czytać siedząc tu i czekając jak skończysz.
- Jak nie zapomnę.
- Spokojnie ja ci przypomnę.
- Ok.Skończyłam makijaż, i zabrałam się za układanie włosów. Oczywiście nie skończyliśmy naszej rozmowy. Rozmawialiśmy tym razem o ich nowym albumie. Gdy skończyłam układanie włosów. Podałam Yoongiemu odpowiedni komplet ubrań i kazałam założyć, tak by tym razem nie zniszczył fryzury. W końcu był gotowy. Podziękował mi, i poszedł do J-Hopa który również był gotowy. Rozejrzałam się na resztę stanowisk. Wszyscy już kończyli. Choa zrobiła jeszcze tylko ostatnie poprawki, i podeszła do mnie. Rozmawiałyśmy tak naprawde o wszystkim i o niczym. Gdy chłopcy wyszli z garderoby. Mogłyśmy spokojnie usiąść,i odpocząć. Połowa koncertu już minęła, co oznacza przerwe. Yoongi wszedł do garderoby, a ja dałam mu rzeczy na przebranie. Poprawiłam fryzurę i troszkę makijaż. Zrobiłam to tak szybko, że sama się zdziwiłam że tak w ogóle potrafię. Suga wrócił na scenę. Ja natomiast postanowiłam napić się kawy. W końcu koncert dobiegł końca. Chłopcy zmęczeni usiedli na fotelach. Podeszłam do Yoongiego i podałam kolejną butelkę wody. Uśmiechnął się do mnie z wdzięcznością. Z jego czoła lał się pot. Musiałam zmyć poprzedni makijaż,i zrobić nowy. Nie zajęło mi to jakoś dużo czasu, ale Yoongi zasypiał mi na fotelu. Poprosiłam o pomoc jakąś dziewczyne ze Staff. Podtrzymywała mu głowe, gdy ja skończyłam malować. Później wysuszyłam mu włosy, gdyż również były mokre. Yoongi nie obudził się, nie dziwię się mu. Kariera idola nie jest łatwa. Skończyłam, niestety musiałam go budzić. Musiał się przebrać. Gdy to zrobiłam podałam mu rzeczy. Bez słowa poszedł je założyć. Naniosłam ostatnie poprawki. Jakiś czas później chłopcy wyszli do fanów. Na dzisiaj to koniec mojej pracy.
______________________________________
Hej jest gorzej niż myślałam, będę miała sprawę w sądzie. W piątek mam wolne, więc może dodam jakiś rozdział. Dajcie znać jak wam się podoba. Kocham was💞💞
⭐+💬=Next