Byliśmy już na miejscu. Ja z resztą stylistek poszłam od razu do garderoby, natoniast chłopcy poszli oswoić się ze sceną, ora zrobić małą próbę. W garderobie przygotowałam sobie stanowisko do pracy. Wszystko już gotowe tylko chłopaków brakuje. Przeglądam właśnie stroje, wybrałam kilka, które mam nadzieję pasują do całokształtu. Podeszły do mnie dziewczyny.
- I jak tam?- zaczęła rozmowę Choa
- W pożądku- odpowiedziała
- Długo was nie było z Sugą.- stwierdziła Sao
- Nie moja wina, że fanki nie chciały się poddać.
- A ja myślę, że było inaczej.- Choa poruszyła znacząco brwiamiWidziałam po ich minach, że tylko się ze mną droczą. Nie przejmowałam się tym za bardzo.
- Chcemy szczegóły- oznajmiła Choa.
- Nie powiem wam- pokazałam im język.Skoro one to ja też się z nimi podroczę. Bo dlaczego nie.
- A widziałaś jak Yoongi się na Ciebie gapił przy obiedzie?- zapytała Sao
To może być podstęp, nie zwracałam na niego uwagi jak jesliśmy obiad. A co jeśli to prawda?.
- Nie widziałam
-Ja też to zauważyłam, gapił się, jakby świata poza tobą nie widział.- Choa oznajmiła
- Ah...jak ja bym chciała, żeby się jakiś chłopak tak na mnie patrzył.- Westchnęła Sao
- Przestańcie żartować. To nie jest śmieszne.- powiedziałam
- Teraz mówimy serio.- oznajmiła Choa.
Spojrzałam na nie jak na idiotki.
- No co,nie wierzysz nam?- oburzyła się Sao
- Yhym- mruknęłam
- Dobra, mastępnym razem zrobimy zdjęcie na dowód.- powiedziała Choa
- Okeeej? - powiedziałam
- Myślę,że nie będziemy musiały długo czekać, by zrobić takie zdjęcie- Sao zrobiła lenny face
- Ejj- oburzyłam się
- Ja nic nie mówiłam- broniła się
- Wracajmy do pracy, chłopcy zaraz będą.- powiedziała Choa
- OK- zgodziłam sięTak jak powiedziała Choa, chłopcy przyszli chwile po naszej rozmowie. Zabrałam się do pracy. Najpierw makijaż, kiedy malowałam mu oczy spojrzał prosto w moje. Jego wzrok wydawał się inny niż dotychczas. Albo mi się wydaje, przez dziewczyny. Namieszały mi w głowie. Sama nie wiem co o tym myśleć. Skończyłam i zabrałam się za włosy. Byłam tak bardzo skupiona na tej czynności, że nie zauważyłam jak Yoongi przygląda mi się w lustrze. Skończyłam i spojrzałam na niego. Wygląda bardzo przystojnie. Jeszcze tylko odpowiednie ubrania. Podałam mu jeden komplet. Przebrał się szybko i wyszedł do mnie. Niebyło źle, Ale jednak coś mi nie pasowało. Podałam mu inny komplet. Po jakimś czasie znów wyszedł przebrany. Teraz było idealnie. Poprawiłam mu jeszcze tylko włosy, i był gotowy. Poszedł do Tae i RM, którzy również byli gotowi, ja natomiast postanowiłam posprzątać stanowisko. 20 minut później wszyscy są już gotowi. Wykonałam drobne poprawki i wyszli na scenę. Dobrze, że w garderobie jest monitor, który pozwala zobaczyć co dzieję się na scenie. Usiadłyśmy i oglądałyśmy ich występ. Musze przyznać, że miło się na nich patrzy. Widać ile uczuć wkładają w to co robią.
______________________________________
Hej, dzisiaj miałam nie dodawać rozdziału, ale jest specjalnie dla was. 💞Dajcie znać jak wam się podoba. Cieszę się, że ktoś to czyta. Kocham was💞
⭐+💬= Next