Н.Г.Т
Най-накрая Jungkook се прибра у тях. Влезе в банята и пусна душа.
JK: Шибаняк. Първо ми предлага помощ, после ме оставя на 10км от нас. Кой прави така? А да , лошите правят така.Момчето си легна и заспа. На сутринта, отново се замисли пред гардероба си. Думите на майка му и на Taehyung се бореха за надмощие.
Момчето реши да послуша Kim и облече черни дънки с бяла тениска, като върху тениската сложи черен суитшер.
Взе раницата си и набързо излезе.Първи час имаше история. Звънецът би и всички седнаха по местата си.
(У - учител)
У: И така ученици! Днес няма да взимаме урок за това, ако имате някакви въпроси, каквито и да са, ги задайте.
?: На колко сте години?
У: Имах предвид, въпроси свързани с историята.Jungkook вдигна ръка и всички погледи попаднаха на него.
У: Да, Jungkook?
JK: Ще ми разкажете ли за болницата от която е избягал Kim Taehyung?Всички ученици започнаха да си шушнат.
У: Тихо моля! Jungkook, защо изведнъж се заинтересува от това?
JK: Казахте, ако имаме въпроси свързани с историята да ги зададем. Затова...аз задавам моя.
У: Е, щом си толкова настоятелен. Клиниката е построена през 1914г. Състои се от...около 60 отделни сгради.
JK: 60 отделни сгради...
У: По принцип, там са били затваряни най-опасните и луди хора, както вече ти е известно. Всичко си било както трябва, докато не вкарали вътре Kim Taehyung. Той забаламосал главите на всички. Лекари, охрана, пациенти, дори и на директора. Получавал е по-специално внимание. Вечерта, в която избухна пожара мислихме, че няма оцелели, но...дойде денят, в който господин Kim извърши първото си престъпление.Всички в стаята мълчаха и това изнерви Jungkook.
JK: Какво е било то?
Учителят го погледна въпросително.
JK: Престъплението, с което се е прочул. Какво е било?
У: Jungkook, стига толкова. Ако си толкова любопитен, провери в интернет.
JK: В интернет пише само лъжи.Учителят млъкна. Не знаеше как да му отговори. До края на часа цареше тишина.
Jungkook отиде до шкафчето си и прибра учебниците си. Не му се караха останалите часове, за това реши да се чупи.
Отиде на хълма, на който Taehyung го заведе и зачака. След 1,2,3 часа Taehyung се появи.
TH: От кога седиш тук?
JK: От известно време. Искам да поговорим.
TH: Пак ли някой те тормози?
JK: Не. Искам да ми разкажеш за...онова място.Taehyung го гледаше с празен поглед.
TH: Ти си откачен изрод.
Той се изправи и тръгна към колата си, но Jungkook тръгна след него.
JK: Почакай! Taehyung, искам само...Taehyung рязко се обърна и насочи пистолета си към главата на Jungkook.
TH: Това ми действие трябва да е достатъчно да разбереш, че не ми се говори за ОНОВА място.
JK: Но аз само...
TH: Нищо не ми пречи да те убия сега. - момчето сложи пръста си на спусъка.Jungkook реши да не придизвиква гнева на Taehyung и се отказа.
JK: Добре, съжалявам!Taehyung все още държеше пистолета срещу момчето. Накрая го свали и каза:
TH: Умен ход. Ако толкова искаш да разбереш, провери в интернет.
Taehyung си тръгна и отново остави по-малкия сам.JK: Там е работата. В интернет пише само лъжи. - момчето проследи колата на психопада и щом го изгуби от поглед, тръгна към дома си.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Новата глава! Какво мислите?*Това горе☝️е ОНОВА масто*
YOU ARE READING
Gangsta
FanfictionJungkook е странно хлапе. И това е причината всички да го смятат за луд. Дори семейството му. Той се надява да намери някой, който ще го обича такъв какъвто е. Taehyung, или по-известен като V, е гангстерът на Сеул. От няколко години се опитват да г...