Jungkook се събуди доста рано за почивен ден. Вечерта не можа да заспи заради обещаното от Taehyung, а сега се събужда мислейки какъв сладолед да си избере.
Той седна в леглото си и хвана стъпалата си.
JK: Какво да правя сега?...Ще си взема душ.
Kook се изправи и се запъти към банята. Родителите му още спяха и той се опитваше да не ги събуди.
След като излезе от банята отиде до гардероба си и помисли какво да облече.
JK: Защо се чудя толкова? Все пак всичко е черно.. Айш!
Jungkook се изнерви и просто взе две закачалки. И най-накрая изглеждаше така:
Някой позвъни на вратата и Jungkook побърза да отвори. Не искаше родителите му да се събуждат и да го разпитват къде отново ще си прави сатанинските ритуали.
JK: Кой толкова настоява?
Kook отвори вратата и онемя.
JK: Ти какво? Защо си тук?
Момчето на вратата просто влезе и се запъти към хола. Когато вече беше там се пльосна на дивана.
TH: Обещах да те черпя сладолед. Готов ли си?
JK: О..ъъ ами...да! Изчакай само да си взема телефона.
Jungkook се качи до стаята си и бързо слезе долу. Гледаше тила на Taehyung и чак сега осъзна колко добре изглеждаше.
Jungkook преглътна, прибра телефона в задния си джоб и отиде при Taehyung.
JK: Хайде! Побързай докато не са се събуди ли нашите! - каза по-малкия докато буташе Taehyung към вратата.
Майка: Jungkook? Излизаш ли?
Kook застина на място и погледна Taehyung в очите разтревожено.
TH: Мамка му.. - прошепна големия и отвърна на погледа на Kook.
Майка: Кой е приятеля ти?
На Jungkook в момента му се искаше да ревне, страхуваше се. Страхуваше се да не се случи нещо с Taehyung.
JK: Т-т-тоой..т-това е-е....той е м-мой така де ед-дин пр-ррият-т...
Taehyung хвана ръката на момчето пред себе си и му кимна леко с глава.
TH: Госпожо Jeon, гледате ли новини?
Майка: За къде съм с тия новини..Не! Толкова са скучни, че направо ми иде... Ъъъх! - оплака се жената и Taehyung се усмихна доволно.
Отдръпна Jungkook от себе си и се представи.
TH: Аз съм Kim Taehyung. Приятно ми е да се запознаем! - той се поклони и в очите на Kook той беше друг човек.
Къде по-дяволите отиде Kim Taehyung?
YOU ARE READING
Gangsta
FanfictionJungkook е странно хлапе. И това е причината всички да го смятат за луд. Дори семейството му. Той се надява да намери някой, който ще го обича такъв какъвто е. Taehyung, или по-известен като V, е гангстерът на Сеул. От няколко години се опитват да г...