TH: Хубава стая имаш. - каза момчето оглеждайки стаята на Jungkook.
JK: Мерси. А сега се махай от къщата ми! Не искам да ме убиеш заради теб самия! - Jungkook започна да дърпа Taehyung към вратата.
TH: Кротни се малко де! Я кажи! Още ли те тормозят в училище? - той се измъкна от Кук и се хвърли на леглото му.
JK: Не! - той скръсти ръце пред гърдите си.
Taehyung го изгледа с погледа, който казва ,,не ме лъжи иначе лошо ти се пише".
TH: Сигурен ли си? - подпря се на лакти върху леглото на малкия.
JK: Не...
Jungkook отпусна ръцете си и седна на леглото като издиша.
TH: Казах ти да ми кажеш, ако продължават.
JK: Да бе! И да те тикнат в затвор или лудница. А с нещата, които си направил ще ти дадат смъртна присъда. Ох, защо въобще ти казвам това!? - Jungkook се хвърли назад и легна на леглото.
TH: Виж...не се спичай много. Най-вероятно всички там са фалшиви. Ти поне си истински.
Jungkook се обърна към по-големия и се заслуша.
TH: Обличай се както си искаш, дръж се както си искаш. Бъди истински! Отвърни им! Не ги оставяй да те мачкат!
JK: Ясно. - той поклати глава разбиращо.
***
Понеделник.
Jungkook отново се запъти към училище. Послуша Taehyung и се облече с обикновените си дрехи.
Голямото междучасие дойде заедно с идиотите, които тормозеха Jungkook.
?: Какво стана? Разбра, че не можеш да бъдеш нормален и пак облече черното?
Той се засмя, но не очакваше и Jungkook да се засмее.
?: Какво ти има?
JK: Какво? Само ти ли може да се смееш?
?: Я не ми се отваряй... - момчето се приближи до Jungkook.
JK: Или какво? Ще ме удариш?
?: Точно това ще направя.
JK: Наистина? Би ли ми показал как?
?: Ей така!
Момчето удари Jungkook.
?: Доволен?
JK: Мерси, че ми показа!
Jungkook замахна към чернокосия и го удари в носа.
Директор: Какво става!?
JK: Нищо.
Директор: Нищо ли? От утре оставаш след часовете.
JK: Моля!?
'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°'°
Това чадо горе ме убива
YOU ARE READING
Gangsta
FanfictionJungkook е странно хлапе. И това е причината всички да го смятат за луд. Дори семейството му. Той се надява да намери някой, който ще го обича такъв какъвто е. Taehyung, или по-известен като V, е гангстерът на Сеул. От няколко години се опитват да г...