JK: Ох изморен съм! - измрънка Джънгкук и погледна към небето.
TH: О, извинявай! Да не би да те измарям като те нося? - попита големият като повдигна Джънгкук, който се намеси на гърба на Техьонг.
JK: Добре де, прав си.....Каза, че има още 20 минути. Не трябваше ли вече да сме стигнали?
TH: Щяхме, ако не си беше забил главата в клон.
JK: Извинявай, но ти си този, който ме носи!
TH: Но не съм аз този, който си заби главата в клон, нали?
JK: А-...ужасен си.
TH: Старая се! - отговори му Техьонг и се усмихна за кратко.
Момчетата продължиха да се движат, но след известно време Джънгкук осъзна нещо. Осъзна, че Техьонг го носи от толкова дълго време без да се оплаче.
JK: Не ти ли, ъъъм...не ти ли тежа?
TH: Не, лек си.
JK: Сигурно си много уморен, нека ходя! - настроя Кук като се размърда.
TH: Стоой, всичко е наред! Носил съм 5 сака пълни с кюлчета злато. Повярвай ми, ти си като перце.
Джънгкук си представи как Техьонг мъкне торбите без дори да му трепне окото. "Доста е силен" каза си той.
По някаква причина той наведе главата си и подпря брадичката си на рамото на червенокосия. Поколеба се за кратко, но после реши, че така ще му благодари и докосна бузата му с устните си. Без нищо да казва вдигна главата си и поклати леко краката си.
TH: Това за какво беше? - попита го Техьонг объркано, но въпреки това имаше усмивка на лицето му.
JK: Силен си.
TH: Това не е отговор на въпроса ми.
JK: Има ли значение?
TH: Ако е нещо, което съм направил и съм заслужил целувка, ми кажи....ще го правя по-често.
За част от секундата лицето на Джънгкук придоби опасно червен цвят. "Т-той какво? Наистина ли?" помисли си Кук.
През останалата част от пътя беше тихо. Но тишината бе прекъсната от рингтона на Техьонг.
TH: Оф кой пък е сега? Би ли ми извадил телефона?
JK: Аз ли?
TH: Не, господ. Ами кой друг, зайо?
JK: За...къде е?
TH: В джоба на дънките ми.
JK: На дънки..те...
Джънгкук преглътна леко затруднено и леко се наведе за да достигне джоба на Техьонг. Пръстите му докоснаха нещо и Ким подскочи леко.
TH: Това не е телефонът.
JK: Оуф мамка му! Извинявай! - момчето се забърза и извади телефонът, който започна да звъни отново.
TH: Кой е?
JK: Шуга. Да спрем да говорите?
TH: Мнее. После ще му се обадя. Между другото, вече пристигнахме.
JK: Какво? - Кук погледна пред себе си и видя една прекрасна гледка.
Бяха на една скала, която беше достатъчно на високо, че да се вижда почти целият град и красивият залез.
JK: Уа... - прошепна Джънгкук и слезе от гърба на Техьонг.
JK: Красиво е!
TH: Така е. - отговори Техьонг гледайки малкия.
Тогава телефонът му звънна отново и беше принуден да вдигне.
TH: Какво?
S: Трябва да дойдеш!
YOU ARE READING
Gangsta
FanfictionJungkook е странно хлапе. И това е причината всички да го смятат за луд. Дори семейството му. Той се надява да намери някой, който ще го обича такъв какъвто е. Taehyung, или по-известен като V, е гангстерът на Сеул. От няколко години се опитват да г...