Планът беше готов, и въпреки че Техьонг още не вярваше на Джимин, в момента разглеждаше чертежите на набелязаната сграда.
До него Джънгкук препираше да разбере какво са намислили и честно, това лазеше по нервите на Ким.
TH: Ще спреш ли? - попита го като наклони главата си назад.
JK: Не и докато не ми кажеш. - заяви Джънгкук и се подпря на масата.
TH: Айшш ти си бил досаден, а? - попита го закачливо и се доближи до него.
JK: Ами..предполагам? - отговори Кук, като повече прозвуча като въпрос.
Техьонг се приближаваше все повече и повече до малкия, който пък се обърна с гръм към масата и се подпря с ръцете си.
JK: Какво...правиш? - попита го чернокосият бавно поглеждайки го право в очите.
TH: Ммм нищо особено. - заяви Ким и се доближи максимално до Кук, слагайки ръцете си от двете му страни.
JK: Ъ-ъх трябва ли..трябва ли да се плаша? - попита малкия, леко уплашен от действията на Ким.
TH: Не знам~...искаш ли да стане сериозно? - прошепна Техьонг в ухото му.
Можеше да се закълне, че чува ускорения пулс на Джънгкук, както и бавното му преглъщане.
TH: Искаш ли да ти кажа нещо? - отново прошепна Техьонг, докосвайки устните си до ухото на Джеон.
JK: К-какво? - попита Кук хапейки леко устната си.
TH: Спри да ми досаждаш! - извика изведнъж Техьонг и пак се върна към разглеждането на чертежите.
Джънгкук от своя страна държеше сърцето си с една ръка, а с другата ухото си. Погледна към Ким и извика.
JK: Аайш шибаняк такъв, изкара ми акъла! Да не искаш да углошея!?
TH: О, извинявай! Не исках да ти изкарам акъла! Ела насам. - усмихна се леко Ким и с ръка повика Джънгкук.
Той бавно се приближи до него и го погледна в очакване. Техьонг обаче го перна по главата и се засмя.
TH: Пф...глупаче! - той продължи да му се смее, докато Джънгкук не започна също да се смее.
В другата стая, Шуга пазеше Джимин. През повечето време си играеше на телефона, но след като за пореден път превъртя играта, му доскуча.
S: Аа какво е това? Наистина ли си толкова скучен? - попита удари леко облегалката на стола си.
JM: Не. Просто не искам да се забавлявам с теб. - отговори му Джимин и погледна на другата страна.
Юнги се учуди от остроумието на полицая и се изкиска.
S: Deabak! Не знаех, че имаш такъв език.
JM: От къде пък ще знаеш, ти все се криеш от хората.
S: Оууу хаха! Това вече е друго! - Шуга се изправи от стола си и бавно затвори вратата.
JM: К-какво правиш? - попита Парк.
S: Какво? Да не би смелостта ти да е в отворената врата?
Джимин не отговори и отмости погледа си. Юнги се засмя за кратко и отиде до прозореца. Щеше да го отвори, но се спря за малко. Обърна се към Джимин и видя, че гледа внимателно към прозореца.
S: Я...ако го отворя и се разкрещиш, ще ти прережа гърлото с нокътя ти. - сплаши го Юнги и полицая кимна енергично с глава.
JM: Наистина ли може да го направи? - запита се Джимин, но предпочете да не разбира.
S: Аайш какво се хилят пък тия? - запита се Шуга щом чу смях от съседната стая.
JM: На тях поне им е забавно.
Кога мислите, че е краят на историята? хд
ESTÁS LEYENDO
Gangsta
FanficJungkook е странно хлапе. И това е причината всички да го смятат за луд. Дори семейството му. Той се надява да намери някой, който ще го обича такъв какъвто е. Taehyung, или по-известен като V, е гангстерът на Сеул. От няколко години се опитват да г...