Причината

946 99 1
                                    

JM: Защо стана престъпник? - осмели се да попита Джимин.

S: Заради идиоти като вас, полицията.

JM: Заради нас? Какво сме виновни ние?

S: Прекалено сте бавни, тъпи, спазвате прекалено много правила, трябват ви прекалено много улики, невинните хора зад решетките...о и, 24 часа? Сериозно?

Джимин извъртя очи и се опита да премахне кичур коса от лицето си.

JM: Какво против имаш 24 часа!? - очуди се Парк и зачака отговор.

S: Вече ти казах. Прекалено сте бавни!

JM: Защо пък да сме бавни? Отговори ми като хората! Чакаме 24 часа за изчезнал човек, за да разследваме, защото може да се върне! Това ли е? Какво ти пука за непознатите хо- тогава на Джимин му щракна. Погледна към Шуга и срещна смразяващия му поглед.

JM: Кой беше?

S: И защо трябва ди каз-

JM: Кой!?

S:...Сестра ми....,когато отидох да я взема от училище ми казаха, че този ден изобщо не е идвала.

JM: Сигурен ли си, че просто не е отишла?

S: Да не казваш нещо лошо за сестра ми?

JM: Не, просто...

S: Просто, ако си беше седяла у нас сега нямаше да е мъртва! - извика Юнги и това стресна Джимин.

S: Обадих се във вашия участък, но господин Ким Намджун ми каза са изчакам 24 часа. Добре, щях да чакам...,но когато се прибирах я видях мъртва в една уличка. Беше пребита и със скъсани дрехи. Така, че, ако обичаш не ми пробутвай шибаните ви правила, щом не разбираш!

Джимин не каза нищо. Разбираше. Вече да. Бе забелязал поведението на Ким. Вълнуваше се само от големите случаи, но не и ако някой му съобщи за открадната кола или..изчезнал човек.

JM: Ще ви помогна.

По някаква причина половината глава се беше изтрила и се наложи да я пиша на ново и не е толкова добре написано, ама здраве да е!

GangstaWhere stories live. Discover now