S: Ей слънчица! - Шуга се провикна за да могат Техьонг и Джънгкук да го чуят.
S: Той ще ни помогне. - каза Шуга и Джимин се показа до него.
TH: Пуснал си го? - попита Техьонг доближавайки се, а Парк мина зад Юнги.
JM: Това, че ще ти помогна не означава, че ти вярвам.
TH: Но вярваш на него?
JM: А той вярва на теб. - каза Джимин посочвайки Джънгкук.
TH: Не го сочи..
S: Яяя..сериозно ли ще го правим сега?
JK: Хайде просто да преговорим плана.
TH: Ох-хо няма да стане сладък! Няма да участваш.
JK: Какво? Защо?
TH: За да не те гръмнат в красивата главица. - каза Техьонг и се усмихна с крайчеца на устните си.
JK: Мислиш, че съм красив?
S: Уау само това прие влюбения ти мозък?
JK: Влюбен мозък?
JM: Той наистина е влюбен, а?
TH: Влюбен ли си?
JK: Какво? Не! Така де...в кой?
TH: М, не знам. Те за кой говорят?
JK: Ами т- ъъ не знам, ти кой мислиш. Ааа все тая! Не съм влюбен!
Джънгкук остави тримата сами и отиде в другата стая. Юнги се приближи до Техьонг и му прошепна.
S: Знаеш, че говорим за теб нали?
TH: Оо определено!
JM: Океей! Нека просто припомним плана.
След като всички се разбраха по между си, беше време планът да влезе в действие.
S: Ако ни издадеш ще те преследвам до края на живота ти.
JM: Оу, успокояващо. Нищо няма да кажа!
TH: Да се надяваме! - Техьонг се появи зад двете момчета.
TH: Помни, 20:00 пристигаме пред сградата, ако има и един полицай ще загазиш.
JM: Няма да им кажа! Ще се постарая.
Джимин тръгна към участъка, а другите двама останаха да подготвят останалото.
TH: Наистина ли му вярваш?
S: Ами...мисля, че да. Да се надяваме, че няма да се издъни.
Двете момчета се спогледаха и продължиха да приготвят оръжията си.
Джимин вече бе пред участъка и си припомняше плана на ум. Влезе вътре и се отправи към кабинета на Намджун.
JM: Ш-... - него обаче го нямаше.
Парк отиде до съседното бюро, където седеше Сузи и я попита къде е Ким.
SZ: О, ами...каза, че веднага се връща. Почакай го.
Джимин кимна с глава и седна на стола в офиса му. След известно време той се появи.
NJ: Уа Джимин-ах! Чудесно се справи момче! Заблуди ги чудесно!
JM: Какво? Кой съм заблудил?
NJ: Онези копелета Мин и Ким.
JM: М-моля? За какво говориш?
NJ: За това, че ще им помогнеш. Беше чудесен, хлапе!
JM: Чакай какво!? От къде знаеш?
NJ: Телефонът ти има подслушвателно устройство, нали знаеш?
JM: Аз ъъ...да, да разбира се! Знам...
Джимин сведе глава започна да мисли какво да направи за да предупреди Юнги и приятеля му.
От къде по дяволите са взели телефона му, за да сложат това шибано устройство!?
JM: Аз ъъ, ей сега се връщам! - каза Джимин с усмивка и се изправи обръщайки гръб на шефа си.
Тъкмо щеше да излезе през вратата, когато Намджун хвана китката му и му сложи белезници, като закопча другия край към дръжката на вратата.
JM: Какво правиш по дяволите!?
NJ: Да не мислиш, че съм тъп? Как мислиш съм получил работата? Щял да им помага...
Намджун излезе от кабинета си и тръгна на някъде, оставяйки Джимин заключен за вратата.
JM: По дяволите!
TH: Да тръгваме. - каза Техьонг и заедно с Шуга тръгнаха към поредната банка.
Бавна съм, знам, съжалявам!
Главата беше готова от бая време, но като знам, че като я кача ще трябва да пиша нова и ме домързя😂😂🙏
YOU ARE READING
Gangsta
FanfictionJungkook е странно хлапе. И това е причината всички да го смятат за луд. Дори семейството му. Той се надява да намери някой, който ще го обича такъв какъвто е. Taehyung, или по-известен като V, е гангстерът на Сеул. От няколко години се опитват да г...