Беше сряда. Джънгкук не се беше чувал, или виждал с Техьонг, от онзи ден в парка. Чудеше се дали не го е обидил и за това не е идвал на онзи хълм.
След училище Джънгкук не се прибра, а отново отиде там където срещна Ким. Отново го чакаше и той отново не се появи.
Тръгна към дома си и всякакви мисли запълниха главата му. "Дали не идва заради онзи ден?" "Дали е в беда?" "Ами, ако не го видя отново?"
Момчето се натъжи при мисълта, че Техьонг може би го е зарязал, че няма да го види повече, че го мрази за онова, което каза в парка.
Докато се усети вече беше пред входната врата.
JK: Че той ми каза да млъквам и ме прегърна. Предложи ми да бъдем странници заедно, не може да ме е изоставил...нали?
Джънгкук отключи вратата и влезе в дома си. Разсеяно мина покрай майка си и баща си, които се спогледаха за миг.
Той се качи в стаята си и се тръшна на леглото. Скоро очите му се затвориха и той заспа.
При Техьонг
TH: Не ме стреляй бе, шимпанзе такова! - извика Техьонг и насочи пистолета си към мъжът, който се опитваше да го улучи.
Ви го улучи точно в главата и шимпанзето се строполи на земята, а зад него се показа Шуга.
S: Супер изстрел! Сега бягай, защото видях ченгетата да идват!
Двамата тръгнаха по коридора пълен с труповете на хората, които се опитаха да ги спрат, но Техьонг спря
TH: Чакай.. - Шуга се обърна и видя палавата усмивка на приятеля си.
S: Пак ли? - Ким само поклати глава и извади спрей от раницата си.
TH: Хайде! - двете момчета се върнаха до сейфа и започнаха да пишат нещо със спрейовете.
S: Супер е! - засмя се Шуга и вече наистина излязоха от сградата преди полицията да ги хване.
Влязоха в колата и потеглиха като се разминава с поне 5 патрулки, които дори не подозираха, че са ги изпуснали.
Половината полицаи влязоха вътре да търсят Ким и Шуга, но така и не ги намериха.
Стигнаха сейфа и го огледаха отвътре.
П: Шефе! Трябва да видите нещо! - извика единият.
Ким Намджун влезе в сейфа и го освети с фенерче като прочете написаното.
NJ: Мамка му.. - изпсува и тогава още един полицай влезе в сейфа. Парк Джимин.
JM: Какво по...
"Да го духате мили KN&PJ ;)"
Хора много се радвам, че историята ви харесва. Ще се старая да качвам по-често и коментарите ви много ме радват, ако искате ми спамете. Скоро ще кача още една глава!
YOU ARE READING
Gangsta
FanfictionJungkook е странно хлапе. И това е причината всички да го смятат за луд. Дори семейството му. Той се надява да намери някой, който ще го обича такъв какъвто е. Taehyung, или по-известен като V, е гангстерът на Сеул. От няколко години се опитват да г...