Тук!?

1K 110 12
                                    

Беше късно вечерта и Jungkook се готвеше да си ляга. Беше облечен доста оскъдно - само с една черна, дълга малко под дупето, тениска.

Изплакна чашата, от която пи вода и тръгна към стаята си, но тропане по вратата го спря.

JK: Кой ли е по това време? - запита се като отиде да отвори.

Тропането стана по-настоятелно и Kook побърза да отключи.

JK: Идвам, идвам! Taehyung!?

Jungkook се очуди като огледа червенокосия.

JK: Защо си задъхан? Бягал ли си?

TH: Така ли посрещаш гостите си? Държиш ги на вратата?

JK: По принцип, гостите не идват в 1 сутринта. - каза Kook отмествайки се.

TH: Хубави крака.

Обади се Taehyung зад него и Jungkook се стъписа. Почервеня и дръпна тениската си, колкото се може повече надолу, а Taehyung се усмихна доволно, забелязал червенината по лицето на малкия.

JK: З-защо с-си..тук?

TH: Откраднах нещо. Може ли да го скрия тук?

JK: Тук!? - Kook закри устата си като усети, че тона му е твърде висок. За това продължи шепнейки.

JK: Как така тук? Луд ли си? - по някаква причина той беше преведен, за това когато Taehyung му отговори, също се преведе напред.

TH: Това ироничен въпрос ли трябва да бъде? - Taehyung се вгледа в очите на малкия.

Когато Kook осъзна как е прозвучало това, той се изправи, извини се и се качи горе, следван от Taehyung.




Айгоо~ Хора, кога станаха 1K четения? Благодаря ви, че четете, вотвате и коментирате, радвам се, че ви харесва историята! Надявам се нататък да ви се хареса повече!

GangstaWhere stories live. Discover now