Пленник

935 103 7
                                    

TH: Какво стана? - попита Техьонг веднага щом влезе в апартамента.

След малко Джънгкук се появи леко задъхан заради стълбите, които се наложи да изкачи.

S: Домъкнал си и него? - попита Шуга, когато видя малкия.

TH: Бяхме заедно, нямаше време да го оставям у тях..все тая! Какво е станало?

Шуга огледа Джънгкук, след това върна погледа си на Техьонг и изпусна въздишката си.

S: Ела.

Двете момчета тръгнаха напред, а Джънгкук остана да огледа мястото. Беше доста готино, е..поне това, което виждаше.

Моментът му бе прекъснат от Техьонг, който каквото и да беше видял, очевидно не му се е харесало.

Кук тръгна по посока на гласовете и видя една стая, от която се подаваше кракът на Техьонг.

Малкият се доближи и застана зад Техьонг, за да види за какво толкова настояваше Шуга.

Надникна над рамото на Ким и пулсът му се ускори. Виждаше човек, човек завързан за стол и с тиксо на устата. Косата му беше разрошена, вероятно се е опитвал да се освободи.

JK: К-кой е тоз-зи? - попита Кук предпазливо и вниманието на всички беше приковано за малкото момче.

Техьонг му хвърли лош поглед през рамо, Шуга го гледаше отегчено, а човекът на стола хем се чудеше кой по дяволите е този, хем се надяваше да му помогне.

TH: Това е полицай, зайо. Полицай на име Парк Джимин. - каза Ким и на лицето му се появи зла усмивка.


Скоро некст....мисля...:)

GangstaWhere stories live. Discover now